faaeri Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Entusiastmodellene topper lista. Her er de 5 mest populære kameraene Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Jeg kan jo nevne at det er snakk om kompaktkameraer Endret 9. juli 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vil dette da si at de 5 mest populære kameraene (både kompakt og speilrefleks) er kompaktkameraer, eller at de mest populære kompaktkameraene er de som er i artikkelen? Mulig jeg er litt pirkete her, men jeg synes det er en stor forskjell mellom de to jeg nevnte her. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hvilke kompaktkameraer som er mest pop i prisguiden kan alle og enhver finne ut kun ved å åpne siden. (Det er kanskje det som er meningen med slik venstrehåndsjournalistikk; å generere treff i prisguiden.) Mer interessant ville vært en artikkel om hvilke kameraer det er folk kjøper. Og, ikke minst; Hvilke kamera er det folk bruker? -Mobiltelefonkameraet? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Skjønner ikke at Canon S95 er lenger opp på lista. Den har jo like bra bildekvalitet som Panasonic LX5, og er mye mer lommevennlig. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Savner GoPro Men den går vel i kategorien videokamera... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Skjønner ikke at Canon S95 er lenger opp på lista. Den har jo like bra bildekvalitet som Panasonic LX5, og er mye mer lommevennlig. Det er her utelukkende snakk om antall treff i prisguiden. Den er ikke snakk om mest solgte kamera, heller ikke om hvilket som er "best", det er utelukkende snakk om hvilke kameraer som det er søkt mest "prisinfo" om på prisguiden! Endret 10. juli 2011 av polljen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg