Gå til innhold

BK: Eidsborg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skal gi tilbakemelding på et bilde, prøver jeg å vurdere det ut fra de kriterier som ligger til grunn for den uttrykksformen bildet representerer.

Her har du valgt en form som det menes mye om.

Det hadde vært fint om du fortalte oss om detter er HDR, eller om du har en eksponering som utgangspunkt.

Det får nå være det det er :)

Men bildet ditt er gjennomført i den sjangeren det befinner seg i.

Kompet tiltaler meg med linjene som trekker inn mot alteret og altertavlen. Den flotte dekoren på veggene har du fått med på en fin måte, og jeg liker strukturen i det slitte kirkegulvet.

Det eneste jeg reagerer på er det lille "ut av fokus" området i venstre hjørne. Her ville jeg rett og slett kuttet bildet i overkant av dette området. Det ville gitt et anderledes format, men tror det ville blitt mer harmonisk

Lenke til kommentar

Syntes dette er et fantastisk bilde Steen, der du fanger lys og skygger, struktur og linjer som fører inn i bildet.

Utsnittet er flott, jeg ser kommentaren din og støtter deg angående dybdevirkningen som du beholder med å ha med den uklare stolpen. Syntes den ikke stjeler oppmerksomhet, så det fungerer veldig bra. :)

Lenke til kommentar

Tusind tak for tilbagemelding Håkon - et vanskeligt sted at fotografere med den sparsomme belysning der er i kirken - men en helt utrolig spændende og smuk udsmykning - du har sikkert været der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...