jeeee Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Sanger jeg har på dataen ligger som mp3filer i en mappe på mine dokumenter, og er i biblioteket i windows media player. Men om jeg flytter en mp3fil fra en mappe til en annen, så er de fortsatt i biblioteket i windows media player, men det går ikke an å høre på dem før jeg flytter dem tilbake til den første mappa. Hvorfor blir det slik? Jeg vil kunne sortere musikken min på mapper og samtidig ha alle sangene spillbare i biblioteket så jeg kan søke de opp der. Så mye lettere enn å gå inn på mappa å finne mp3filene hver gang jeg skal høre på den sangen jeg har flyttet. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg får heller ikke til å legge nye sanger jeg laster ned i biblioteket, så da hjelper det ikke å legge de inn på nytt etter jeg har flyttet de til en annen mappe. Hvordan skal jeg få til å legge til nye sanger i biblioteket i wmp? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Her finner du kanskje noen ideer: http://www.sevenforums.com/music-pictures-video/61779-make-wmp-update-library.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå