Runne Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe og svare på noen spørsmål angående bilkjøp/skilter/tollskilter osv. Casen er som følger; dra ned til Hamburg og kjøpe en billig bil hos en privatperson. Derretter skulle vi på en roadtrip gjennom Nederland, Belgia, Frankrike, Italia, Sveits/Østerrike og tilbake til Tyskland og selge bilen der. - Er det mulig og få tollskilter/prøveskilter på bilen for en periode? (6-10 dager) - Hvor lang tid kan det ta og få skiltene? - Er dette i det hele tatt mulig? - Kan dette bli lovlig på en måte? Vi har funnet flere biler i Hamburg som er aktuelle og reisen tar kort tid og få i boks. Eneste er at vi må få dette til lovlig med skilter, registering og forsikring. Takker for alle svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jerg kjenner ikke de tyske reglene. Men etter norske regler ville en slik reise på prøveskilt vært ulovlig. Prtøveskilt er men til å prøve bilen samt frakte den fra oppbevaringssted til verksted o.l. De kan ikke benyttes til frakt av varer, passasjerer, turer o.l. Prøveskilt brukt i strid med reglene vil medføre bot og manglende forsikring. Du må nok registrerer bilen i Tyskland og tegne en forsikring der. Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Du må nok registrerer bilen i Tyskland og tegne en forsikring der. Nei, på ingen måte - og det FÅR du faktisk ikkje ein gong, utan ei registert opphaldsadresse der . Og å teikna ein tysk bilassuranse på ein bil med vanlege tyske skilt er heller ikkje nett lett - der må du ut med info om alt frå kva sivil stand du har hatt siste ti åra og dato han skifta, via kva born du har, kva tid kva fag dei har på skulen og kva karakter dei (og du) hadde i ymse fag ved avslutta grunnskuleeksamen til kva arbeidsgjevar bestefar din hadde som sin fyrste før du i det heile teke får eit pristilbod (som du ellers IKKJE får utan tysk "personnummer" eller "organisasjonsnummer"!). Grunnen til at dette kan løysast - og MÅ løyast - på ein heilt annan måte ved bilkjøp i Tyskland enn i Noreg er enkel nok: EU er eit anna ord for (tilnærma) fri flyt, og alle EU-land som ikkje har VELDIG spesielle bilavgifter (berre eit par og ingen av dei TS og fylgjet ville vitja) har reglar for "transittering" av ein bil ein har kjøpt frå land A via land B og C og D til land E (som godt kan vera identisk med A). Ei transittering som er utan problem så lenge ingen av landa A-E her femner om dei få som har VELDIG spesielle bilavgifter og difor ikkje har "fri flyt". Ingen stad er slikt praktisk så lett å ordna som i Tyskland, som har eit heilt straumlinjeforma opplegg for slikt når ein kjøper bil det har vore tyske skilt på siste året, slik at ein nordmann får lettare ordna slikt i Tyskland enn han greier å få eit prøvekjennemerke til ein bil i Noreg! Reglane tillet normalt fem dagar, og berre i nokre land er det krav om "rimeleg rett gjennom" landet. Ingen har kravet "rett derfrå og dit - og ikkje ein kilometer til", slik norske styresmakter har eit (sjukeleg?) krav om før ein nordmann får køyra ein bil med utanlandske kjenneteikn som han kan påvisa han eig på norsk jord. Og med fleire sjåførar busette i eit land utanfor EU i bilen er det fullt mogeleg å - heilt lovleg - få til to slike femdagarsperiodar. Så, jaudå, fullt mogeleg for TS å ordna dette, så lenge ein tek omsyn til dei vilkåra som gjeld for "transittering" i dei ulike landa - og dei kan ein generelt godt leva med om ein planlegg turen litt. PM er sendt TS med den heilt praktiske rettleinga om koss ein går fram. Eg sender og gjerne ein slik PM til andre som fyrst sender meg ein og grunngjev der kvifor dei treng han . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå