Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med dama, how to?

Anbefalte innlegg

Hei,

det har seg slik at jeg har vært sammen med en jente i noen uker. Hun er 17 og jeg er 19, greier for min del nå er sex og å gjøre forholdet vårt offentlig.

For å ta alt fra A til Å:

Det har seg slik at vi ikke er i et forhold på facebook. Jeg har hinta til at jeg gjerne vil at det skal stå der, men hun snakker seg vekk, som om hun kanskje er flau?

Hun har aldri hatt kjærste før og er jomfru. Jeg er også den første hun har kysset. Jeg tenker kanskje hun er usikker på hva hun vil.

Vi har ikke sovet mange netter sammen, men nest siste gang vi sov sammen tok jeg hånda nedi buksa henners (over trusa, turte ikke gå lenger i tilfelle hun ville reagere negativt) etter et laaangt forspill. Fikk inntrykk av at hun syns det var veldig godt og ikke hadde noe imot det. Jeg lot det derimot bli med det.

Når jeg sov med henne i natt ga hun tydlig beskjed om at hun ikke ville at jeg skulle ta hånda ned i buksa henners (ikke verbalt, men at hun flytta hånden min opp til puppene). Denne gangen tørrpulte vi, og hun syns tydleg det var godt, for det ble endel stønning og vi drev på veldig lenge, både jeg oppå henne, og hun oppå meg. Fortsatt ville hun ikke ha hånda mi i buksa henners. Så eg kom til den konklusjon at hun kanskje har mensen? Hun har også oppført seg jævli ustbil. Hun sier aldri at hun liker meg/ er glad i meg, eller at jeg er kjekk etc.

Ser nå at dette har utviklet seg til mer enn et spørsmål om sex, men også om hvordan jeg skal tolke henne...

Vil hun være sammen med meg i det hele tatt? Det er også jeg som må ta initiativ til å snakke på sms/facebook/telefon 90% av gangen også...

Skjønner egentlig ikke om hun kunn er ute etter en sommerflørt eller et fast forhold.

Kan også nevne at jeg har heller aldri hatt sex. Jeg er også en veldig populær gutt, både når det gjelder venner og hos jentene (mange som prøver seg). Også derfor jeg ikke kan skjønne hvorfor hun ikke vil gjøre forholdet vårt offentlig...

Postet av anonym: 5e489395d86b0e12a3e5aa4f3b524fe1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil jeg ha sex, kan jeg uansett bare ta det første og beste om det var det det sto på, men liker denne jenta veldig godt.

Føles også veldig rart å snakke med henne om det, kanskje begge to burde bli enda tryggere på hverandre, eller vente på hun skal ta steget videre. jeg har iallfall gjort det tydlig hva jeg vil, så det er kanskje det tryggeste å vente på at hun skal ta neste skritt framfor å ødelegge det lille vi har nå?

Postet av anonym: 5e489395d86b0e12a3e5aa4f3b524fe1

Lenke til kommentar

Uansett hvor rart det er, så er det mulig hun vil ligge med deg også, men ikke føler seg klar. Syntes det blir for rart å si det til deg. Om du spør hva hun vil, får du faktisk et klart svar. Det verste som kan skje er at hun ikke vil ha sex enda, og du finner ut hvorfor.

Lenke til kommentar

Det kan være alle mulige grunner til at hun ikke ville at du skulle ta hånden ned i buksa, alt fra mensen til at hun var redd for at det skulle stikke igjennom om hun ikke har barbert seg (men pleier å gjøre det) til alt det andre de over meg har nevnt om usikkerhet osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...