Fa så Quvasse Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 ein prosessor på 1,4 hva er best av AMD å p.4 ? Lenke til kommentar
stor_gutt_87 Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 AMD er her klart best av pentium 4 og AMD når det gjelder 1,4 gh ,ivertfall til spilling. Har AMD Tbird 1400 mhz (266 fsb) selv og jeg knuser kameraten min med P4 1,4 GH hans. AMD er også billigere. Sørg for å sette vifta riktig vei på AMD siden de blir svært varme. Har selv brent en AMD på den måten. Menb for all del ,Kjøp AMD. System: Epox 8kha 512 mb ddr ram . Hercules Geforce 2 TI. AMD Thunderbird 1400 Mhz. Aopen HQ08 kabinett. Creative Soundblaster Audigy Platinum. Pioneer Slot In DVD spiller. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 *Fa så Quvasse has just been added to Panzer's ignore list* Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Herregud.. dette begynner å bli latterlig... 4 amd vs intel diskusjoner.. Er stolt av å ikke ha deltatt i en eneste av dem... måtte bare få det ut... [ Denne Melding var redigert av: lodott på 2002-02-05 16:10 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-05 16:09, lodott skrev:Herregud.. dette begynner å bli latterlig... 4 amd vs intel diskusjoner.. Er stolt av å ikke ha deltatt i en eneste av dem... måtte bare få det ut... Enig med deg!! Disse diskusjonene er bare tåpelige!! Selv har jeg ikk edeltatt (som jeg kan huske da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå