Vent180dager Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Deaktiverte nettop ett offentlig nettverk som ble laget en gang for lenge siden da jeg bruke Hamachi til å drive en liten Minecraft server. Nå har jeg dette problemet: Hvordan kan jeg få det tilbake slik det skal være? D-50 er for Ice nettet jeg bruker når jeg er utenbys Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Du har ingen nettverksbro mellom to trådløse kort, f.eks mellom kablet og trådløst nettverk? Hadde samme problem pga en nettverksbro engang. Dog, det kan være noe annet som forutsaker dette, jeg vet ikke hva. Sjekk om du har en nettverksbro der du kan aktivere og deaktivere nettverkskort, husker ikke det helt i farten hvor man kunne det, desverre. Edit: Trykk "Åpne Nettverk- og delingssenter" og videre på "Endre instillinger for nettverkskort" Endret 8. juli 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Edit: Trykk "Åpne Nettverk- og delingssenter" og videre på "Endre instillinger for nettverkskort" Jajajaja, hugser nå, bruker det når jeg kobler til Xboxen men det begynner å bli en stund siden. Problem: Jeg sletter nettverks-broen å jeg får Begrenset eller ingen nettverkstilgang og nettet kommer opp som Offentlig nettverk.. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hmm, du kan gi et forsøk ved å slette nettverksprofilen, dvs glemme nettverket og legge det til på nytt? Har du nett selv om den viser begrenset tilgang? Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 .. Har du nett selv om den viser begrenset tilgang? Nei, ingen.. Litt redd for å miste nettet, jeg har slitt en god del med nett på denne datamaskinen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hmm, kankje du kan prøve en opptatering av driveren til det trådløse nettverkskortet da? Vilken maskin? Merke og modell. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hmm, kankje du kan prøve en opptatering av driveren til det trådløse nettverkskortet da? Vilken maskin? Merke og modell. Acer Aspire 7738G. Laptop.. Vet ikke hvilket nettverkkort jeg har. Hvordan ser jeg det? Hjelper dette? Endret 8. juli 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Finn maskinen her: http://www.acer.no/ac/no/NO/content/drivers og last ned driveren for.nettverkskortet Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Finn maskinen her: http://www.acer.no/ac/no/NO/content/drivers og last ned driveren for.nettverkskortet Ok, driveren er installert! Hva nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ta en restart og sjekk om nettet fungerer Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Ta en restart og sjekk om nettet fungerer Duppet av jeg... Men takk! Det virker! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så nettet fungerer og tray ikonet viser riktig? Supert! Og bare hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Ok.. Nå ble det tull igjen.. Selv om jeg sletter profilen blir nettet likevel oppfattet som ett Offentlig nettverk.. Hvordan gjør jeg det om til hjemmenetverk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå