Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tray-ikon viser ikke signalstyrke

Anbefalte innlegg

Deaktiverte nettop ett offentlig nettverk som ble laget en gang for lenge siden da jeg bruke Hamachi til å drive en liten Minecraft server.

Nå har jeg dette problemet:

jtkriw.png

Hvordan kan jeg få det tilbake slik det skal være?

D-50 er for Ice nettet jeg bruker når jeg er utenbys ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ingen nettverksbro mellom to trådløse kort, f.eks mellom kablet og trådløst nettverk? Hadde samme problem pga en nettverksbro engang. Dog, det kan være noe annet som forutsaker dette, jeg vet ikke hva. Sjekk om du har en nettverksbro der du kan aktivere og deaktivere nettverkskort, husker ikke det helt i farten hvor man kunne det, desverre.

Edit: Trykk "Åpne Nettverk- og delingssenter" og videre på "Endre instillinger for nettverkskort" :)

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Edit: Trykk "Åpne Nettverk- og delingssenter" og videre på "Endre instillinger for nettverkskort" :)

Jajajaja, hugser nå, bruker det når jeg kobler til Xboxen men det begynner å bli en stund siden.

Problem: Jeg sletter nettverks-broen å jeg får Begrenset eller ingen nettverkstilgang og nettet kommer opp som Offentlig nettverk..

Hvordan fikser jeg dette? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Hmm, kankje du kan prøve en opptatering av driveren til det trådløse nettverkskortet da? Vilken maskin? Merke og modell.

Acer Aspire 7738G. Laptop.. Vet ikke hvilket nettverkkort jeg har. Hvordan ser jeg det?

65q3uq.png

Hjelper dette?

Endret av Vent180dager
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...