Arildos78 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har startet meg en singleplayer, men mangler oversikt. Er det noen som kan anbefale en enkel og grei map generator for Minecraft. Ser at enkelte her på forumet har brukt slike for å promotere sin server. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Har startet meg en singleplayer, men mangler oversikt. Er det noen som kan anbefale en enkel og grei map generator for Minecraft. Ser at enkelte her på forumet har brukt slike for å promotere sin server. umh, bare start et nytt map? Lenke til kommentar
Arildos78 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2011 Har startet meg en singleplayer, men mangler oversikt. Er det noen som kan anbefale en enkel og grei map generator for Minecraft. Ser at enkelte her på forumet har brukt slike for å promotere sin server. umh, bare start et nytt map? Tror kanskje jeg ordla meg litt feil. Det jeg tenkte på er noe som dette. Men er ikke sikkert at dette funker på singleplayer. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Det bruker Minecraft overviewer for å rendre ingame kartet. Resten på siden er laget av arthoz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå