Gå til innhold

Affinitet for trening = Tilbøyelig for Vold?

Voldelige tendenser -- se forklaring   

27 stemmer

1. 1. 1 Hvor voldelig anser du deg selv å være på en skala fra en til ti?

• apati
      0
    • vandrende boksebag
      0
    • turtle
    • wanksta
    • neutral
    • hverdagshelt
    • lojal
    • champion
    • spinnvild
      0
    • berserk
  2. 2. 2. Hvor voldelig/skrekkinngytende tror du andre oppfatter deg som?

3. 3. 3. Hvor voldelig/farlig/tøff ønsker du selv bli oppfattet som?

• apati
      0
    • vandrende boksebag
      0
    • turtle
    • wanksta
      0
    • neutral
    • hverdagshelt
    • lojal
    • champion
    • spinnvild
      0
    • berserk

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Men jeg trener jo mye mer enn deg :) ?

Ja, men grunnet vår bilogiske oppbygning vil du måtte ta 10 reps for hver eneste jeg tar for å oppnå tilsvarende styrke og muskelmasse. I tillegg inneholder systemet ditt langt mindre testosteron, som ikke bare påvirker evnen til å legge på seg muskler og styrke - men det resulterer også i et langt mindre aggresivt og generelt mer mildere og medgjørlig menneske.

Du er selvfølgelig fri til å svare, men merk da at du etter resultat må legge til minst to poeng for verdt svar, grunnet at du er jente, som forklart over.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil ikke si at jenter trenger være mildere og mer medgjørlige enn gutter, det er heller ofte motsatt.

Når det kommer til den orginale spørsmålet vet jeg ikke helt hvor jeg står der. Da jeg alltid stiller opp for kompiser når det trengs, men aldri føler jeg må booste egoet mitt med vold/være tøff i trynet til idioter som føler de må det.

Lenke til kommentar

Wanksta? Hva menes egentlig med et slikt alternativ? Ved gi alternativ navn som lett kan tolkes negativt kan man lede de som svarer til å velge noe annet. Hvorfor ikke bare sette opp alternativene 1-10 slik at alle forstår det i stedet for denne fjortistilnærmingen?

Jeg tror trådstarter hadde oppnådd et mye mer troverdig resultat og en mye bedre diskusjon om han hadde gått inn for å virke en smule mer seriøs. Hans svar til First Best viser veldig godt hvor seriøs denne tråden og avstemingen ble.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...