Gå til innhold

Affinitet for trening = Tilbøyelig for Vold?

Voldelige tendenser -- se forklaring   

27 stemmer

1. 1. 1 Hvor voldelig anser du deg selv å være på en skala fra en til ti?

• apati
      0
    • vandrende boksebag
      0
    • turtle
    • wanksta
    • neutral
    • hverdagshelt
    • lojal
    • champion
    • spinnvild
      0
    • berserk
  2. 2. 2. Hvor voldelig/skrekkinngytende tror du andre oppfatter deg som?

3. 3. 3. Hvor voldelig/farlig/tøff ønsker du selv bli oppfattet som?

• apati
      0
    • vandrende boksebag
      0
    • turtle
    • wanksta
      0
    • neutral
    • hverdagshelt
    • lojal
    • champion
    • spinnvild
      0
    • berserk

Anbefalte innlegg

1 Hvor voldelig anser du deg selv å være på en skala fra en til ti?

forklaring:

på 1 er du så apatisk at du ikke ville stritt i mot dersom du hadde en kniv på strupen, der er i ferd med å stryke over.

2 Mye av det samme som 1, bare at du tåler mye juling

3. er at du forsvarer deg hvis livet ditt står på spill.

4. er at du kan være rimelig tøff, men blir rett skremt og går ut av din vei fra konfrontasjon.

5 er at du slår tilbake hvis noen slår deg.

6 selektivt. dersom du er i fordel kan det godt hende du blir med å slåss

7 er at du går ut av din vei for å blande deg i/forsvare bråk av venner. du søker likevel ikke ut bråk, selvom du ikke liker trynet på noen.

8 samme som over, men liker du ikke noen så viser du det. ikke redd for konfrontasjoner.

9. bråkmaker. elsker trøbbel med forbehold.

10 er lik ingen natt på byen uten noen form for munnhuggeri og bråk som oftest ender i en eller annen form for sannsynligvis grov vold. pyskotisk. slåss konstant fordi du nyter lyden av knekte lem og jamrende veikinger.

2. Hvor voldelig/skrekkinngytende tror du andre oppfatter deg som?

da tenker jeg åpenbart på folk som ikke er intimt kjent med deg. typ by-ape faktor. du vet hva jeg mener. hvor redd tror du folk er for å starte en slåsskamp med deg? etc.

3. Hvor voldelig/farlig/tøff ønsker du selv bli oppfattet som?

trenger vel ingen forklaring. sett sammen de to øvrige og gi poengsummen på hvor tøff i trynet du ønsker å være
Endret av Balthier842
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trener 8-9 dager i uken i ikke-ferie-uker, hvorav 3 styrkeøkter. Usedvanlig lite voldelig...

Det er godt gjort ;).

1: 4/10

2: 2/10

3: 1/10

Jeg trener styrke 3 ganger i uken. Folk flest oppfatter meg som nettopp det jeg er og det jeg ønsker å bli oppfattet som; tilbakeholden, sjenert og stille.

Lenke til kommentar

1. 4/10

2. 6/10

3. 6/10

Personlig ønsker jeg at min fysiske presens blir langt merke til når jeg kommer inn i et rom, fordi jeg mener det er bra å se ut som at man er sterk og klarer å ta vare på seg selv. For min del gjelder det å ikke se ut som en pingle som tar i mot all drit man får slengt mot seg, men heller ikke være et skremmende muskelberg som folk ikke tør å snakke med :) Når det er sagt vet jeg om flere kroppsbyggere som er verdens triveligste folk og langt fra slåsskjemper, så det gjelder å ikke skue hunden på hårene. Er man drittsekk som liker å lage kvalm tror jeg folk fort legger merke til det uansett om man er 50 eller 100 kg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

1 . wanksta. Jeg er rimelig tøff og barsk, men ser jeg at jeg er i undertall løper jeg med halen melom bena.

2. hverdagshelt. Blir vel sett på som en som kan ta et tak i ny og ne. Men ingen forventer at jeg bevisst går inn i en runde skikkelig grisehjuling bare for å ikke tape fjes.

3 neutral. Jeg liker å bli oppfattet som en som gir en suser tilbake dersom noen prøver seg på noe. Det er et sunt image å ha og ytterst få tror jeg vil prøve seg på noe hvis de vet at det sannsynligvis får konsekvenser.

:)

Lenke til kommentar

Er vel også en god del subjektivt, annet enn de noe vage beskrivelsene. Dog, de gir nok en markør på hvor i landet voldstendensene ligger.

Derfor er det så fint med en komplimenterende post hvor du utdyper dine svarvalg og alternativer. :)

Lenke til kommentar

Synes begrepene er vanskelige. Med at jeg stemmer på lojal mener jeg at jeg i utgangspunktet ikke er voldelig, og heller ikke har noen ønsker om det. Men jeg vil heller aldri være den som stikker av om venner/familie er i knipe. For meg virker det litt rart at lojal er så "høyt" oppe på skalaen.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du skal sette så mye vekt på titlene. det er forsåvidt bare morrobegreper som tilsatt av mangel på annet. les beskrivelsen.

For å si det sånn.

Dersom du kun hjelper venner i bråk når du vet at dere kan vinne slåsskampen (6)

eller hjelper til uansett odds (7)

så er 7ern mere tilbøyelig for å havne i voldelige konfrontasjoner. det klarer vel til og med lille fredrik også å skjønne?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å komm igjen a! Vi kan alle være venner! :innocent:

Sorry fredrik. Det var ikke meningen å harselere med deg. Jeg prøvde rett og slett å få voten så jamnt som mulig.

Det skal faktisk mye til for å stå opp for noen i en storbyes randome natteliv. De fleste velger å stå tilbake og tilkalle politi under by brawl, selvom det er pryl på gang. Derfor synes jeg "lojal" fortjener en syver.

Håper du/dere kan akseptere forklaringen og at vi kan være venner nå.?

~Balthy

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det skal faktisk mye til for å stå opp for noen i en storbyes randome natteliv. De fleste velger å stå tilbake og tilkalle politi under by brawl, selvom det er pryl på gang.

Jeg skjønner ikke begrepene. Jeg skjønner heller ikke denne setningen, og nå har jeg prøvd noen ganger. Jeg må vel innse at jeg er en gammel dame som ikke skjønner hvordan ungdommen kommuniserer lenger.

Lenke til kommentar

Det skal faktisk mye til for å stå opp for noen i en storbyes randome natteliv. De fleste velger å stå tilbake og tilkalle politi under by brawl, selvom det er pryl på gang.

Jeg skjønner ikke begrepene. Jeg skjønner heller ikke denne setningen, og nå har jeg prøvd noen ganger. Jeg må vel innse at jeg er en gammel dame som ikke skjønner hvordan ungdommen kommuniserer lenger.

Du er kvinnfolk og automatisk diskvalifisert fra tråden. :thumbdown:

Du ville ikke skjønt noe uansett. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...