martin9 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei! For litt under et år siden kjøpte jeg meg ny mobil. Jeg har nå problemer med denne, og ønsker å kjøpe meg ny. I fjor høst kjøpte jeg med 12 måneders binding. Jeg har to måneder igjen av denne. Mitt spørsmål er om jeg kan kjøpe ny mobil, med abb. fra Telenor (som jeg har fra før av også) nå? Kan jeg på en måte legge den nye bindingstida i kø bak den jeg har i dag. Slik at når nåværende binding utgår, så trer den nye 12-månders bindinga i gang? Jeg har ingen problemer med dette, men trenger ny telefon raskt. Tusen takk for hjelp, og spør gjerne om noe er uklart Lenke til kommentar
reor Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hva Telenor finner på med hensyn til kundebehandling kan være så ymse så jeg hadde kontaktet dem pr mail med problemstillingen. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 De har tidligere tillatt at du kjøper ny telefon med binding når det er igjen 1 mnd av gammel bindingstid. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Okei. Har sendt mail og spurt. Hva tror dere skjer om jeg bare bestiller som planlagt? Jeg har aldri tidligere fått opp noe om binding. Tenker på telenor.no sin nettbutikk. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det er tre mulige scenarioer: 1. Bestillingen blir registrert som normalt, da Telenor ikke har registrert avtaletid på ditt abonnement. (Lite trolig) 2. Du får feilmelding under bestilling, med beskjed om at du har avtaletid, og du bes kontakte kundesenteret. (Trolig) 3. Bestillingen blir registrert som normalt, men du vil i ettertid bli fakturert for brudd på avtaletid. (Mulig) Lenke til kommentar
reor Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det er tre mulige scenarioer: 1. Bestillingen blir registrert som normalt, da Telenor ikke har registrert avtaletid på ditt abonnement. (Lite trolig) 2. Du får feilmelding under bestilling, med beskjed om at du har avtaletid, og du bes kontakte kundesenteret. (Trolig) 3. Bestillingen blir registrert som normalt, men du vil i ettertid bli fakturert for brudd på avtaletid. (Mulig) Alternativ 3 tror jeg vil bli casen her for det gir Telenor maks inntekter. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Kanskje jeg bør vente da på svaret jeg får på mail. Har uansett revurdert forslaget, og tror jeg blir å kjøpe telefonen uten abb.. I lengden tror jeg dette kan bli billigere : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå