Joak1mV Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Søkte på studiespesialisering på 1. Elektro på 2. men nå har jeg funnet ut at jeg vil på elektro.. Men kom inn på studiespesialisering, men hvordan kommer jeg meg inn på elektro? Har skjønnt det:S blir venteliste, men hvordan kommer jeg på det? Plz svar ! Livet mitt står på spill! haha Endret 8. juli 2011 av Joak1mV Lenke til kommentar
Emmen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dersom du kom inn på førstevalget er jeg redd ingenting kan bli gjort. Dersom du kommer inn på ett høyere valg enn det du vil gå på, så kan du ikke havne på venteliste. Du kan spørre ditt lokale inntakskontor, men jeg tviler på at de kan eller vil gjøre noe med det Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Tja, du får bare ringe. Jeg tipper det løser seg hvis du har greie karakterer. Det er sikkert ledig plass uansett. Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Det var nok ikke mulig nei :S Men det var mulig jeg kan skifte når inntakene er ferdig, om de har ledig plass, eller at skolene avtaler byttet, etter at de har ansvaret for inntakene Satser på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå