Trondster Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 I diskusjonstråden er det bare en heller trist link "Link til bildet". Kunne vi ikke der automatisk få en IMG-tag til selve bildet, og at linken "Link til bildet" heller blir "Link til bildetråden" eller lignende? 5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Det synes jeg er en god ide. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Og ja - i tillegg til (evt i steden for, hvis det er politiske grunner til at bildet ikke kommer med inn) at selve bildet kommer inn i diskusjonstråden - gjerne at beskrivelsen også blir kopiert med. Endret 10. juli 2011 av Trondster Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Her må jeg bare henge meg på for å si at dette var en god ide. RAK-foto Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hvis man vil så kan man på en kronglete måte gjøre det selv, om ikke systemet vil. Sånn som her. Når jeg luftet det litt så var svaret: Har ikke lagt inn noe bilde enda, men det er forsåvidt ikke noe i veien for å gjøre det. Har dog lyst til at stor versjon kun skal vises her inne på bildesiden, da den som lastet det opp kan ha preferanser på hvordan bildet skal vises (valg av default bakgrunnsfarge) 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Har her simpelt editert en tråd sånn jeg vil foretrekke å ha førsteinnlegget i diskusjonstrådene: Tittel Bilde Beskrivelse Link Lenke til kommentar
Terje Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Takk for tilbakemeldingen! Vi skal forsøke å få dette på plass.. Det kan imidlertid hende at vi wiper hele posten og setter inn tittel,bilde,beskrivelse og link ved endringer i bildet. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Dette ser nå ut til å være implementert! Takk! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Vi sliter litt med æøå, men dette vil bli rettet.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Vi sliter litt med æøå, men dette vil bli rettet.. Det ser ut som om du er godt i gang, og nærmer deg målet. Testur du ut morsomheter som <, >, & µ osv også? Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Må bare si at slik BK-postene nå fremstår i forumet er uendelig mer tiltalende enn hva de var tidligere. En meget god løsning vil jeg si! (Ser bort fra smårusk som evt nordeuropeiske særtegn ;-) det viktigste fremstår som meget bra..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg