Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Oi oi litt tøffe kritikker i kveld, men det er vel det som er meningen at vi skal si vår mening i klar tekst, selvfølgelig kunne jeg også kritisert PGA at jeg selv ikke kan behandle bilder i Ps, men jeg personlig vill heller lære noe nytt en og kritisere, ?bildebehandling er en kunst? et flott bilde fra Åkrehamn dette Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 He he beklager alle mine kopier av kommentaren min, årsaken er att jeg ikke forsto at det var flere sider å bla i, ja ja det går seg vel til:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Var da ikke mye overdreven HDR teknikk her??? Men kanskje ikke det kritikken gikk ut på. Liker hva jeg ser,tenker da plassen du bor,som her blir eksponert(vist) på en fin måte.Litt er det jo..skyene,mest på høyre side,er noe grå.Litt hard på justeringen av highlight? Nå har ikke jeg bodd på de kanter du bor,men slike maretime bilder vekker opp Sørlandet hos meg...bodd der det meste av livet..så igjen kan jeg si jeg får litt lengsel etter sjølukt og det maritime Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 .Litt er det jo..skyene,mest på høyre side,er noe grå.Litt hard på justeringen av highlight? Her har jeg justert og lappet, malt og prøvd meg fram med ulike blandings alternativer. Orginalen var helt grå, så dette var det beste jeg fikk til Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Klart og fint,linjene går igodt gjenom bilde,+for refleks i solen sjø/bil.Stemningen i bilde uteblir litt:) Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott bilde. med sterke farger, akkurat slik jeg liker det og mange detaljer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg