En_annen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke er overvektig. Jeg en mann, 14 år, veier 50 kg, og er 175-180 cm høy, og jeg er ikke "veldig" aktiv. Jeg går turer og er ute di fleste dagene, men noen ganger kan jeg sitte inne hele dagen! Noen ganger er jeg også ekstremt sporty, og trener hele dagen. Ja, hele dagen (til 6 på kvelden). I helgen spiser jeg mye potetgull og drikker mye brus, og jeg føler meg så feit da, men jeg er ikke det. Jeg lurer på om det er fordi er har god forbrenning, altså at jeg er heldig, eller om jeg er aktiv nok til å holde meg i form. Endret 8. juli 2011 av En_annen Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Du kan være heldig å ha høyere forbrenning, men det hadde ikke hjulpet om du stappet i deg for mange kalorier i forhold til hvor mye du bruker. Så for å gi deg bedre svar så er det viktigere at du forteller oss hva du spiser til vanlig. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 jeg spiser 2-3/5 om dagen (grønnsaker, frukt), men jeg spiser aldri potetgull, brus eller godteri midt i uka. Jeg spiser ikke mye heller, er ikke storspist. 3 måltider om dagen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Med andre ord, du spiser antagelig for lite... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Når du et potetgull og drikk brus vil det fylle magen og du et mindre anna mat. Det høyrest ut som du ikkje et spesielt mykje ellers i kvardagen heller. Difor går du ikkje opp i vekt. Lenke til kommentar
Mao_ Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Vær glad så lenge det varer Endret 8. juli 2011 av Mao_ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Vær glad å lenge det varer Som sagt et ikkje trådstartar spesielt mykje. Eg har ete like mykje heile ungdomstida og har i ein alder av 25 år ikkje gått opp eit gram før eg aktivt gjekk inn for å ete meir. Det er ingen automatikk i at folk blir feite når dei kjem i 20-åra. Så lenge kosthaldet ikkje aukar dramatisk eller blir endra til svært kalorihaldig mat vil han ikkje gå opp i vekt. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg har en synelig six pack, og trener ca hver dag (ikke alltids) med vekter å slik, noen som kan gi meg et tips på hvor mye jeg må trene for å få litt brystmuslker også (ikke for mye, noe likt Wiz Khalifa's)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Til OP, kcal inn> kcal ut. nuff said. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg har en synelig six pack, og trener ca hver dag (ikke alltids) med vekter å slik, noen som kan gi meg et tips på hvor mye jeg må trene for å få litt brystmuslker også (ikke for mye, noe likt Wiz Khalifa's)? Et meir, et riktig og tren riktig. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg har en synelig six pack, og trener ca hver dag (ikke alltids) med vekter å slik, noen som kan gi meg et tips på hvor mye jeg må trene for å få litt brystmuslker også (ikke for mye, noe likt Wiz Khalifa's)? Et meir, et riktig og tren riktig. Hva vil det si å trene "riktig"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hva vil det si å trene "riktig"? Riktige øvelser, antal repetisjoner, progresjon, teknikk, antal øvelser og sett. Det finnes massevis av tekst om dette på forumet her og internett. Det finnes sjølvsagt ikkje noko fasit, men det er enighet på enkelte grunnleggande prinsipp. Endret 9. juli 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg har en synelig six pack, og trener ca hver dag (ikke alltids) med vekter å slik, noen som kan gi meg et tips på hvor mye jeg må trene for å få litt brystmuslker også (ikke for mye, noe likt Wiz Khalifa's)? Et meir, et riktig og tren riktig. Hva vil det si å trene "riktig"? Mener at dette forumet har en trenings del, f.eks hvis du ser på venstre siden så står det "Sport og trening", klikk på denne, så får du lete fram trening av brystmuskler eller spørre. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Man blir jo mindre feit i ungdomstida, pga man vokser hele tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå