Weslc Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Viste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, men tok en råsjangs. Jeg og en kompis har en liten tanke, om å fly ned til Barcelona, Madrid, Roma osv. og kjøpe en bil der og ha en liten "roadtrip" gjennom Europa og til slutt ende opp i Norge. (Langt innnenfor landegrensa for å si det slik) Enkelt og greit, er dette mulig og få til? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 ... Barcelona, Madrid, Roma osv. og kjøpe en bil der og ha en liten "roadtrip" gjennom Europa og til slutt ende opp i Norge. (Langt innnenfor landegrensa for å si det slik) Anbefales ikke. Som bosatt i Norge kan du ikke kjøre bil registrert i utlandet (med mindre utenlandsk eier er med i bilen). Bot og importavgift blir et svært stort beløp. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Det er mulig, men husk at du må tolle inn bilen i Norge da... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Bare du husker å stoppe i tollen å si fra med papirer etc, er det null stress. Lenke til kommentar
Weslc Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Bare du husker å stoppe i tollen å si fra med papirer etc, er det null stress. Uttdyp deg litt nærmere. Hvordan papirer er det snakk om? Tenker på å kjøre bilen rett til dumpersen når vi kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Ah, det har du ikke lov til, desverre. Det jeg snakket om var leiebil, noe jeg antok. Så ikke at du skrev kjøp Skal du ta inn en bil i norge må du fortolle den, eller søke om midlertidig kjøretillatelse. Mer info http://toll.no/templ...&parentid=44780 http://toll.no/templ...&parentid=44780 Endret 8. juli 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå