smort1 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Detaljer! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Når jeg ser dette bilde, kjenner jeg at det begynner å klø i redigeringsfingrene mine Etter min mening er dette et motiv som er skapt for å bli tilført et grafisk uttrykk med sterke kontraster og gjerne i S/H, eller noen litt overdimmensjonerte farger Slik det nå framstår opplever jeg selve uttrykke litt kjedelig og flatt, selv om det er mange spennende detaljer og en flott glød i fargene. Men jeg synes å høre at dette bilde roper; KOM å lek med meg :D Det fototekniske sitter som et skudd, noe som kommer godt fram når jeg studerer bildet i stort format Endret 9. juli 2011 av wasco Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Meget klart,,tror bilde hadde vert bedre om vi viste hva det var og ble brukt til. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 wasco: versågod og rediger.... bare artig det ny-tor: tror noen der ute kanskje kan hjelpe oss - jeg vet ikke hva det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg