Turkisia Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei, Jeg har ansvar for farmor og farfar sin hund, begge er bortreist og kommer ikkje hjem før i morgen. Problemet er at hunden ikke vil spise, og det ene øyet hans er opphovna, ikkje sånn kraftig, men du ser et på han. Han skjegler og på det øyet, og han er litt rød. Litt tidligere i dag fjernet jeg to flått rundt munnen hans, og etter det så ville han ikke spise den lille biten med pølse jeg ga han i belønning..Han tok den inn i munnen, men "spytta" den ut igjen. Altså, han ville spise den men jeg tror han hadde så vondt at han ikke klarte det eller noe sånt. Kan hende det ikke har noen sammenheng i det hele tatt, for jeg er ikke en veterinær, desverre.... Noen som har opplevd dette før? Bør eg ta han med til vetrinær, klarer han seg til i morgen? Trenger virkelig all hjelp jeg kan få! Tusen takk på forhånd! Jeg er veldig bekymret! Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ring eller besøk vet, dyr kan bli syke av flått akkurat som mennesker kan. Alltid best å kontakte dyrlege en gang for mye, enn en for lite... 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja, du bør ringe en veterinær med en gang før det er for sent!! 1 Lenke til kommentar
Cob1991 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Har du kontaktet vet enda? Hunder kan også få smittsomme sykdommer av flått, og når dyr ikke vil spise så er det et tegn på at noe er veldig galt (hvertfall om det gjelder kjøttbiter). Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jeg ville kontaktet veterinær som de andre sier; Det er bedre å være føre var enn etter snar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå