Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Komplett-PC starter ikke - løst skjermkort?

Anbefalte innlegg

jeg bestilte en pc fra komplett, etter 8-9 dager.. endelig har jeg fått ann. når jeg prøvde å koble pcen til skjermen den vil ikke fungere en gang. jeg ringte komplett etterpå de sa at skjermkortet er kanskje løse prøv å finne en som hjelpe deg ...... jeg må vente til mandag for å få hjelp fra service.,. WTF jaevle dårligt

er det noe jeg kan gjøre for å fikse problemmet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, samme problemet hadde jeg når jeg fikk pcen min, begynte og lure no veldig akkurat som deg. Var rett og slett ikke værre en og sette i en converter som følger med. Denne setter du på imellom pcen og kontakten til skjermen ;)

Lenke til kommentar

Hehe, samme problemet hadde jeg når jeg fikk pcen min, begynte og lure no veldig akkurat som deg. Var rett og slett ikke værre en og sette i en converter som følger med. Denne setter du på imellom pcen og kontakten til skjermen ;)

hva mener du? :(

Komplett sa at skjermkortet er kanskje hva? Løst? Prøve å finne hva som hjelper deg?

problemmet er med skjermkortet, jeg får ikke noe på skjermen men pcen ser ut som an funke bra

Lenke til kommentar

Komplett sa at skjermkortet er kanskje hva? Løst? Prøve å finne hva som hjelper deg?

problemmet er med skjermkortet, jeg får ikke noe på skjermen men pcen ser ut som an funke bra

Ja, var samme problemet som jeg hadde.. Koblet skjermen til pcen, men når jeg skrudde den på kom ikke noe bilde opp, men så fant jeg en hvit konverter som du setter imellom og da fungerte det.

Her har du bildet:

post-180264-0-30429600-1310143104_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja, var samme problemet som jeg hadde.. Koblet skjermen til pcen, men når jeg skrudde den på kom ikke noe bilde opp, men så fant jeg en hvit konverter som du setter imellom og da fungerte det.

Her har du bildet:

jeg har ikke den :(

Lenke til kommentar

kan være greit å linke med selve pc-en. Har pc-en en intern/innebygd skjermkort og en ekstern/ekstra skjermkort?

ja her har jeg bilder

Ok. Kan prøve og kjøpe en da. Koster ikke mye

Endret av aR_
Lenke til kommentar

kan være greit å linke med selve pc-en. Har pc-en en intern/innebygd skjermkort og en ekstern/ekstra skjermkort?

ja her har jeg bilder

Ser du ikke har på noe konverter der ja. Sikkert på at det ikke følte med?

det var ingen konverter som følte med.

Lenke til kommentar

jeg provde hdmi fra skjermkortet ogsaa =/

ja her har jeg bilder

Ok. Kan prøve og kjøpe en da. Koster ikke mye

det er sikkert noe feil med skjerm kortet

Lenke til kommentar

Er det du som har bygd pc-en eller er det en ferdig bygg pc?

Klarer du å ta ut begge skjermkortene og prøve å koble skjermen til den interne skjermkortet?

Om det går greit, kan du sette inn den ene skjermkorten og koble skjermen til det skjermkortet?

Om det også går greit, kan du ta ut skjermkortet og putte inn den andre skjermkortet og koble skjermen til den?

Lenke til kommentar

Er det du som har bygd pc-en eller er det en ferdig bygg pc?

Klarer du å ta ut begge skjermkortene og prøve å koble skjermen til den interne skjermkortet?

Om det går greit, kan du sette inn den ene skjermkorten og koble skjermen til det skjermkortet?

Om det også går greit, kan du ta ut skjermkortet og putte inn den andre skjermkortet og koble skjermen til den?

jeg tror at jeg mister garantien hvis jeg tar ut delene.

Lenke til kommentar

Som folket sier må du koble skjermen til en utgang fra skjermkortet, og det er også mulig du i BIOS må angi at den innebygde grafikken ikke skal brukes.

Slike DVI-VGA-adaptere har jeg i bøtter og spann, så om du holder til i Oslo kan du få et par stykker av meg om du kommer til Sinsen T-banestasjon og møter meg.

Om du holder til et annet sted, send meg adressen din på PM, så sender jeg deg noen i posten (men jeg er på ferie nå, så det kan ta en uke før jeg får sendt dem).

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...