JZA Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ser hos Telebutikken at prisen på T610 har gått fra 1780 kroner til 2600 kroner med Netcom Talk. Er dette bare fordi de endelig har tlf inne på lager, ell har prisen generelt gått opp overalt. Den blir vel ikke noe billigere nå, før Telenor evt begynner å kjøre kampanjer ? Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det var dyrt... De selger den på Siba til 1690,- med netcom talk. Sjekk selv på www.siba.no mvh fredonor Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 De selger den til 3 390,- uten abonnement på siba. Lenke til kommentar
TheHobbit Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Regner med at provisjonen fra Netcom er endret, dette utgjør opp til 12-1500,- kr.. noen ganger kutter de provisjonen helt.. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Mulig endret provisjon er grunnen, men de var faktisk billigere på enkelte tlf enn de er på SIBA! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 vurderer å kjøpe en slik til min søster i presang, er det noe godt kjøp??? Eller vil du anbefale en annen, max 2000 kroner. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Hvor gammel er din søster da ? Tviler på at det er noen typisk jentetlf. Tror muligens en Samsung ville fallt bedre i smak, har aldri testet dem selv, så jeg vet ikke åssen meny-systemet på disse er ? Har lagt merke til at 8310 og 6510 er favoritter blant jenter. Vet ikke åssen abb du har muligheten til å binde deg opp til heller ? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Søstera mi har nå en T610 (hu er ti år gammel, elleve i september) og den er hun godt fornøyd med i hvert fall! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hvor gammel er din søster da ? Tviler på at det er noen typisk jentetlf. Tror muligens en Samsung ville fallt bedre i smak, har aldri testet dem selv, så jeg vet ikke åssen meny-systemet på disse er ? Har lagt merke til at 8310 og 6510 er favoritter blant jenter. Vet ikke åssen abb du har muligheten til å binde deg opp til heller ? Hun blir 40 Og har tidligere kun hatt Nokia, jeg kjøte en samsung sght100 til kona og den er hun helt fornøyd med. Grunnen til jeg tenker mest på 610 er p.g.a endel bedre spesifikasjoner i forhold til Samsungen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå