Gå til innhold

Har prisen på T610 gått opp?

JZA

Anbefalte innlegg

Ser hos Telebutikken at prisen på T610 har gått fra 1780 kroner til 2600 kroner med Netcom Talk. Er dette bare fordi de endelig har tlf inne på lager, ell har prisen generelt gått opp overalt. Den blir vel ikke noe billigere nå, før Telenor evt begynner å kjøre kampanjer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er din søster da ? Tviler på at det er noen typisk jentetlf. Tror muligens en Samsung ville fallt bedre i smak, har aldri testet dem selv, så jeg vet ikke åssen meny-systemet på disse er ? Har lagt merke til at 8310 og 6510 er favoritter blant jenter. Vet ikke åssen abb du har muligheten til å binde deg opp til heller ?

Lenke til kommentar
Hvor gammel er din søster da ? Tviler på at det er noen typisk jentetlf. Tror muligens en Samsung ville fallt bedre i smak, har aldri testet dem selv, så jeg vet ikke åssen meny-systemet på disse er ? Har lagt merke til at 8310 og 6510 er favoritter blant jenter. Vet ikke åssen abb du har muligheten til å binde deg opp til heller ?

Hun blir 40 :yes:

Og har tidligere kun hatt Nokia, jeg kjøte en samsung sght100 til kona og den er hun helt fornøyd med. Grunnen til jeg tenker mest på 610 er p.g.a endel bedre spesifikasjoner i forhold til Samsungen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...