Krig og fred Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Krise! Også i en helg da De siste dagene har jeg hatt problemer med utorrent, de fleste torrents funker ikke, ingen trafikk opp eller ned. I ny og ne er det en torrent som slår seg på med nedlasting på kun 250kbs ned.(har VDSL) Og STEAM funker ikke. (kan ikke logge på server) Prøvde å logge meg inn på modemet, men fant ut at netverksnøkkelen på undersiden av modemet har blitt tusjet ned. Ringte telenor, de henviste med til et ark jeg fikk sammen med modemet, et ark som befinner seg et sted jeg ikke vet om :!: STEAM kan heller ikke starte i offline mode, fordi STEAM hevder at det ikke er lagret passord på datamaskinen, selv om jeg spilte i går kveld. Finnes det en måte å banke inn i skallen på STEAM at jeg SKAL spille i offline modus, selv om jeg ikke får koblet til STEAM serverene? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvilket modem har du? Du kan prøve ett kjapt søk på google etter modemnavn + administrator password. Men hva skal du inni modemet og knote for? Har du forsøkt å trekke ut kontakten/skrudd det av og vente i 20 sek før du skrur det på igjen? Mulig du har noe programvare på maskina di, oppdateringer som stjeler en del båndbredde? 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Har du forsøkt å trekke ut kontakten Oiiii, nå ble jeg flau gitt Takk for hjelpen Idríal. STEAM fungerer, men torrents er fortsatt tregt. Har Zyxel P22812 modem. Endret 8. juli 2011 av dobermannoslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå