Tor r Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Spesielt yrke. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg har aldri sett noe lignende pedikyr behandling, flott bilde:) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Pent situasjonsbilde som hadde fungert utmerket som et illustrasjonsbilde og som miljøsildring. Som du selv sier så er det litt lite luft rundt motivet og det er i grunnen det eneste jeg har å utsette på det. Det at du har brukt dybdeskarpheten til å isolere motivet fra bakgrunnen løfter bilde et hakk. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Link til bildet Et godt bilde med god dokumentasjon, Tor:) Her tror jeg du kunne lettet opp skyggene litt med bruk av blitz. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg har aldri sett noe lignende pedikyr behandling, flott bilde:) Hadde selv ikke sett det før,takk for tilbakemelding:) Pent situasjonsbilde som hadde fungert utmerket som et illustrasjonsbilde og som miljøsildring. Som du selv sier så er det litt lite luft rundt motivet og det er i grunnen det eneste jeg har å utsette på det. Det at du har brukt dybdeskarpheten til å isolere motivet fra bakgrunnen løfter bilde et hakk. Takk.da er vi på samme spor ang bilde:) Link til bildet Et godt bilde med god dokumentasjon, Tor:) Her tror jeg du kunne lettet opp skyggene litt med bruk av blitz. Takk,ja så sant,hvorfor ikke et par med blits mens eg holdt på Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dette liker jeg... Og det jeg liker er at det er et godt komp og et ujålete og ærlig uttrykk God kvalitet selv ved full oppløsning Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Dette liker jeg... Og det jeg liker er at det er et godt komp og et ujålete og ærlig uttrykk God kvalitet selv ved full oppløsning Kjekt å høre. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Interessante detaljer og følgeinfo! Noe mørkt enkelte steder kanskje.... Blitz hadde nok gjort seg vil eg tru.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg