uranus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Vil noen designe en logo til www.norgesforumet.tk? Det er egentlig helt samme for meg åssen du lager den, men bruk de fargene som er på www.norgesforumet.tk da. Mvh. Carl Christian Bronken Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kan ikkje mekke logo, men eg anbefaler å lage streker i forumet som deler opp mellom kvert emne/delforum. Blei litt forvirrande med berre heilt svart... Legg gjerne inn en 1px #000000 border. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hadde hvert kjekt å vite størelsen på banneren da! (ps. tenk deg om før du lager en post!) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Hadde hvert kjekt å vite størelsen på banneren da! (ps. tenk deg om før du lager en post!) Du klarer jo ikke å lage en banner engang da bjaa! Hehe, si 253 x 98 da. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Takk for alle svar da Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Takk for alle svar da Får 404 på www.norgesforumet.tk Hva kan du tilby den som lager logoen? en måneds gratis bannervisning? :wink: Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Ja, men jeg bytter siden da. Nå vil navnet på forumet hete myskien. En måneds bannervisning kan kanskje være mulig. Spørs hva slags størrelse du tenker på da ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå