FredTrump Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Kan snakke av erfaring at det er ikke bare det skjer på utesteder. Jeg hadde hjemmefest engang da det dukkket opp en slik jævel Han påsto at jeg ikke slapp han inn fordi han var svart. Og han godtok ikke nei for en nei, og begynte anklage meg for rasisme og greier. Senere dukke opp tre andre venner av han, som også var naturlig nok sint på hvorfor jeg ikke slapp han inn. jeg ville egentlig ikke slippe noen av dem inn. Og fremdeles blir jeg beskyldt for rasisme. BULL SHIT! Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hadde vært moro så se hvordan disse bjørnene hadde opptredd om de møtte på hverandre. Vitsen med å krangle? Vi kan alle spores tilbake til afrika.. Hedning spotted. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hadde vært moro så se hvordan disse bjørnene hadde opptredd om de møtte på hverandre. Omtrent akkurat som når to av de hvite møter på hverandre ... men kanskje litt mer nølende i starten. FARGEN spiller egentlig ingen rolle, ser du. "Det er bare sånn naturen er." Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ja, vi skal være glad bjørnesosialistene har brukt såpass med penger på integrering og likestilling slik at de ikke river hverandre i fillebiter, men heller lever i toleranse og harmoni. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hadde vært moro så se hvordan disse bjørnene hadde opptredd om de møtte på hverandre. Rett nok født i fangenskap, men etter høyst frivillig parring: Link Geir Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Som vi alle vet er det kun pelsen som skiller svartbjørnen og isbjørnen. Det finnes ikke noe informasjon som tilsier at det er noen forskjell på disse. Om man dumper et lite lass svartbjørner på nordpolen kommer alt til å gå bra. Isbjørnen vil i integreringens navn være villig til å gi fra seg territorie for å fremme likhet, broderskap og frihet. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Som vi alle vet er det kun pelsen som skiller svartbjørnen og isbjørnen. Det finnes ikke noe informasjon som tilsier at det er noen forskjell på disse. Om man dumper et lite lass svartbjørner på nordpolen kommer alt til å gå bra. Isbjørnen vil i integreringens navn være villig til å gi fra seg territorie for å fremme likhet, broderskap og frihet. Haha det der var så morsomt! Eg ser for meg at de sterkeste vinner som ligger i dyr sin natur, og siden dette er isbjørnen vil svartebjørnene trekke seg ut, parres til å bli større og ta en del av isbjørnens territorie eller forsvinne helt. Menneskenes natur er forskjellig fra disse thou. Vår suksess ligger i samarbeid som en flokk med mange individer, samt vår evne til å tenke smartere og lage hjelpemiddler. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Unlike grizzly bears, polar bears are not territorial. Although stereotyped as being voraciously aggressive, they are normally cautious in confrontations, and often choose to escape rather than fight. Kanskje har de litt tilfelles med mennesker... Link Geir Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Unlike grizzly bears, polar bears are not territorial. Although stereotyped as being voraciously aggressive, they are normally cautious in confrontations, and often choose to escape rather than fight. Kanskje har de litt tilfelles med mennesker... Link Geir De har vel ingenting å frykte der oppe, så når de støter på noe som er tilnermet sin egen størrelse blir de litt skremt? :O Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Eg ser for meg at de sterkeste vinner som ligger i dyr sin natur, ... Poenget er at det slett ikke ligger i dyrenes natur. Det er ikke den sterkeste som vinner, det er den best tilpassede. "Survival of the fittest", ikke "Survival of the strongest". Minner meg om denne klassiske sekvensen: Edit: Embedding var visst ikke lov av den. Se den på Youtube... Geir Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Eg ser for meg at de sterkeste vinner som ligger i dyr sin natur, ... Poenget er at det slett ikke ligger i dyrenes natur. Det er ikke den sterkeste som vinner, det er den best tilpassede. "Survival of the fittest", ikke "Survival of the strongest". Geir Ja eg skjønner det, men sterk er også en del av tilpassningsevnen til dyret, sammen med kamuflasje og pusteteknikk osv. Isbjørnen vinner uansett. Og dette er vel litt OT? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Unlike grizzly bears, polar bears are not territorial. Although stereotyped as being voraciously aggressive, they are normally cautious in confrontations, and often choose to escape rather than fight. Kanskje har de litt tilfelles med mennesker... Link Geir http://www.dagbladet.no/2011/07/07/nyheter/utenriks/dyrenes_nyheter/bjorn/17221138/ Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hvis en bjørn føler seg truet av et menneske (i dette tilfellet var det for å beskytte ungene sine), er det naturlig å angripe fremfor å stikke av. Stikker bjørnen av, etterlater den seg sine barn. Det er helt normal atferd. Endret 8. juli 2011 av Magnusjs Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 http://www.dagbladet.no/2011/07/07/nyheter/utenriks/dyrenes_nyheter/bjorn/17221138/ Han ble funnet død, og er første menneske som er drept av bjørn inne i Yellowstone nasjonalpark siden 1986. Gitt at det er 600 - 1000 bjørner der og at Yellowstone har 3,6 millioner besøkende hvert år, og at det altså er 25 år siden sist en bjørn drepte noen, så synes jeg vel det har gått rimelig bra. Merk også hva jeg faktisk siterte: "Unlike grizzly bears, polar bears are not territorial." Men litt usikker på hva vi egentlig prøver å bevise her... Geir Lenke til kommentar
fluff Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvor hardt er det mulig å avspore? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvis en bjørn føler seg truet av et menneske (i dette tilfellet var det for å beskytte ungene sine), er det naturlig å angripe fremfor å stikke av. Stikker bjørnen av, etterlater den seg sine barn. Det er helt normal atferd. Yep, det er det. På samme måte som det er naturlig å motsette seg masseimmigrasjonen fra den tredje verden. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Men jeg synes fortsatt det ville vært interessant å se hvordan en Svartbjørn hadde reagert ved å møte en Isbjørn i det fri. Jeg kan tenke meg at resultatet ville vært noe ala det samme som vi ser når ateistenes nærmeste slektning sjimpansen møter de som er av en annen art. Endret 8. juli 2011 av Gutten fra eventyret Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvis en bjørn føler seg truet av et menneske (i dette tilfellet var det for å beskytte ungene sine), er det naturlig å angripe fremfor å stikke av. Stikker bjørnen av, etterlater den seg sine barn. Det er helt normal atferd. Yep, det er det. På samme måte som det er naturlig å motsette seg masseimmigrasjonen fra den tredje verden. Varsler du angrep på mørkhudete, er det det du sier? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Du kunne tatt med innlegget til Addogg som la grunnlaget for denne tråden TWA. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Sorry. Bommet litt med avkryssingen. De er flyttet hit nå. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå