Lord Britishface Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg har en trådløs router fra Telenor, som enkelt og greit ikke vil la meg koble til trådløst. Kablet er alt fint, nettet fungere og jeg får koblet til routeren, hvor jeg så går inn og setter opp et wireless access point (802.11b/g, channel selection automatic, broadcast network name on, har prøvd både med og uten kryptering), men når jeg trykker Apply mister jeg tilgangen til både nettet og routeren. Etter en restart av routeren er jeg tilbake der jeg begynte. Wireless-lampen på routeren lyser aldri, men det hender likevel at PC-en plukker opp signal fra den mens den skrur seg på - både fra telenor-xxxxxx-nettverket jeg selv satte opp, og noe kalt thomson*bokstaver*. Jeg får ikke koblet til noen av dem, og de forsvinner igjen fort. Det er en wireless-knapp på forsiden av routeren som i følge Telenor skal aktiverer og deaktivere det trådløse nettet - dette fungere ikke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Resett routermodemet ved å trykke inn en pennespiss i hullet ved strømtilkoblingen på det. Hold inne i ca 10 sek og du vil se at lampene foran blinker eller slukker. Greier du ikke sette opp trådløs etter å ha gjort dette, så kontakt ISP og be de sende ny boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå