Gå til innhold

Ny facebook chat- trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er på riktig sted, så en moderator kan flytte det den hvis den ikke hører til her.

 

Logget inn på facebook idag, og det har kommet en ny form for chat. Den viser nå bare de du snakker mest med(og den stemmer heller ikke btw), enten om de er tilgjengelige eller ikke. Har nå problemer med å snakke med andre folk, og vet ikke når de er tilgjengelige. Har aldri hatt noen særlig problemer med oppdateringer fra Facebook, synes de fleste har gjort det bedre, men denne har bare ødelagt alt.

 

Vet noen om hvordan man får tilbake den gamle? Da jeg logget på fryste de chatten og trykket et annet sted, allikevel ble den helt hemma, så måtte tilslutt "godta" at jeg ville prøve den, har ikke funnet noen løsning (enda, håper jeg) for å få den tilbake til den gode gamle chatten ^^,

 

EDIT: Nå har det seg også sånn at 0stk er pålogget, både ved at tok skjul sidepanel og at søkte på hver eneste bokstav i søk etter venner. Problemer med programmeringen eller noe sånt? Opplever noen av dere det samme?

Endret av SubHuman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også fått den nye, stygge chat'en. Da jeg logget på i morges var den fram, og noen fikk den i går. Tror nok alle kommer til å få den om en stund. Den er nok kommet for å bli (inntil videre), og du kan nok gjøre lite. Vet ingen måte for å få tilbake den gamle, dessverre.

Lenke til kommentar

LOL, ingen jeg kjenner har det problemet ;) prøv og logg helt ut og inn igjen? skru av og på pc...

 

Funker ikke det dessverre :/ Fant også denne linken her på diskusjon: http://www.hardware.no/artikler/slik_er_facebooks_nye_funksjoner/99903

 

Der står også blant annet om chatten: Chatten inkluderer et sidepanel som lister opp personer du har mest kontakt med, slik at det skal være enkelt å finne dine venner og starte en samtale. Panelet justeres automatisk etter størrelsen på nettleservinduet.

 

Problemet er at den bare er i veien, og lager mer bry enn det den hjelper. Mange jeg sjeldent eller aldri snakker med som er på denne listen, er tungvint å søke opp hver enkelt person i chatten bare for å se om de er pålogget.

Lenke til kommentar

Jepp, mange jeg aldri har snakket med på Facebook som kommer opp istedenfor de jeg faktisk snakker med. Lol, irriterende. Men ja; du vet vel at man kan minimere chat'en, slik at den ikke kommer i veien? Bare trykk på "verktøy-greia" helt nederst til høyre for chat'en.

Lenke til kommentar

Får bare håpe at Facebook årner opp i feilen, eller at man kan gå tilbake til den gamle chatten. Er faktisk den eneste tåpelige oppdateringen jeg har kommet borti.

 

Edit: Det jeg skrev om at 0stk er pålogget, var bare noe jeg gjorde da jeg prøvde å gå tilbake til den gamle chatten.

Endret av SubHuman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jepp, mange jeg aldri har snakket med på Facebook som kommer opp istedenfor de jeg faktisk snakker med.

 

 

Samme skjer med meg, de jeg faktisk snakker mest med på facebook, de kommer da ikke opp, og må da dermed ha chatten oppe hele tiden, eller søke etter den personen for å se om h*n er pålogget.

 

Jeg sitter da også med et annet problem, jeg har en jobb pc og en MAC, på jobbpc'n så får jeg opp den nye chatten, med engang jeg logger på facebook med MAC'en da får jeg den gamle :/ Noen som har en idè om hvorfor det er sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...