Kaarerekanraadi Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Må kjinne lenger og lenger på startmotoren før bilen starter. Men etter å ha kjørt litt og skal starte igjen, så er det ikke noen problemer. Motoren går greit når den først er i gang. Kan det være bensinpumpa som har gått? Eller batteriet..? Nå målte jeg forøvrig spenningen til 12.7 V med motoren av, og 14.4 V med motoren i gang så det er vel ikke noe galt her. Endret 8. juli 2011 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Du sliter med å få start med kald motor med andre ord. Er muligens sensor som er gåen, slik at bilen ikke vet at motoren er kald, og gir derfor for lite bensin. Endret 8. juli 2011 av Complexity Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Du sliter med å få start med kald motor med andre ord. Er muligens sensor som er gåen, slik at bilen ikke vet at motoren er kald, og gir derfor for lite bensin. Ok, og det kan gjelde også for en 1994 modell? Det er forresten elektronisk innsprøyting. Hva kalles denne sensoren? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 94 mod av hvilken bil? Jeg er redd for å bli identifisert av kjente om jeg oppgir det. Alt på nett er jo søkbart i dag. Men det er en asiatisk bil. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 94 mod av hvilken bil? Jeg er redd for å bli identifisert av kjente om jeg oppgir det. Alt på nett er jo søkbart i dag. Men det er en asiatisk bil. ... Har du sjekket oljen da? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 94 mod av hvilken bil? Jeg er redd for å bli identifisert av kjente om jeg oppgir det. Alt på nett er jo søkbart i dag. Men det er en asiatisk bil. ... Har du sjekket oljen da? Ja, det er bra med olje. Lenke til kommentar
Tonje280788 Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Jeg sliter med å få start på bilen etter at den har stått en døgn. Er en 2001 modell Mercedes C klasse. Noen som har forslag ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Hvorfor kuppe en tråd fra 2011 som gjelder en asiatisk bil? Du kunne startet en egen tråd. Uansett, kanskje batteriet ditt er dårlig? Lenke til kommentar
Rutgerus Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Hadde samme problem på min tidligere bil. Batteriet var dårlig, men det var også en strømtyv som trakk strøm fra batteriet konstant. Det måtte feilsøkes, og diverse komponenter måtte kobles om, i tillegg til at batteriet måtte byttes. Solgte bilen, og noen måneder senere var den vraket av ny eier. Var en 2004-modell. Når det elektriske begynner å svikte er det greit å kvitte seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå