avtrekkeren Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Latterlig... hadde tenkt å kjøpe dette på begge plattformer, nå blir det ikke noe PC-kjøp. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Argh, Da blir det nok kjøp på xbox istedenfor, gidder ikke å vente lengre enn det jeg må. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Heldig som jeg er så har jeg ikke 360... wooooo. Har pc og ps3... Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hm, nå har jeg ikke akkurat finkjemmet nettet for info om dette spillet før, men jeg er også overrasket over at det er en 'billigtittel'. Metascore for xbox er for øyeblikket 80, mens pc-versjonen bare har to reviews så langt. Men de to har gitt 90 og 91. Edit: Fikk ikke med meg at pc release er utsatt. Da er det jo ikke rart at det mangler reviews.. Endret 27. juli 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 From Dust kan nå forhåndskjøpes på Steam, og slippes 17. august. Prisen er 14,99€ og det er ikke noen forhåndsrabatt. De slenger dog på en maske til TF2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå