jirre Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Blondinen: Jeg skulle hatt gardiner til PCen. Ekspeditøren: PCer skal ikke ha gardiner. Blondinen: Å hallo, jeg har Windows! Ha en fortsatt god dag! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 blondiner er dumme... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Case mods er jo så populært og greier... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Kunne jo faktisk vært litt stilig. Gardiner foran vinduet på pcn. Kanskje hun bare var en ivrig casemodder. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 kansje det.. men hva skal man med gardiner? da trengte hun jo ikke vindu in the first place.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 HEY! den der fikk jeg tilsendt på mobilen for 2 dager siden, men aner ikke hvem det var som sendte den! :-? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 jeg har (hadde) gardiner i pcn og har windows + en kaktus inni der Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hehe, mora mi jobber på en Princsess butikk, jeg skal fader meg ha gadiner i pcen min Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Ville ha passet mye bedre på engelsk, men alikevel en god en. Kanskje jeg skal ta meg en tur innom en gardinforretning en gang, og utgi meg som en engelskmann... Me: Hi, I'm having some curtains for my computer. X-peditor: A computer doesn't need any curtains... Me: Oh, yeah? My computer has Windows you see! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 klarer du å holde deg særiøs så versågod.(vær så snill å ta opp samtalen!!!) Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ville ha passet mye bedre på engelsk, men alikevel en god en. Kanskje jeg skal ta meg en tur innom en gardinforretning en gang, og utgi meg som en engelskmann... Me: Hi, I'm having some curtains for my computer. X-peditor: A computer doesn't need any curtains... Me: Oh, yeah? My computer has Windows you see! LOL god idè Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Ville ha passet mye bedre på engelsk, men alikevel en god en. Kanskje jeg skal ta meg en tur innom en gardinforretning en gang, og utgi meg som en engelskmann... Me: Hi, I'm having some curtains for my computer. X-peditor: A computer doesn't need any curtains... Me: Oh, yeah? My computer has Windows you see! Gjør du det, filmer du det! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ville ha passet mye bedre på engelsk, men alikevel en god en. Kanskje jeg skal ta meg en tur innom en gardinforretning en gang, og utgi meg som en engelskmann... Me: Hi, I'm having some curtains for my computer. X-peditor: A computer doesn't need any curtains... Me: Oh, yeah? My computer has Windows you see! Gjør du det, filmer du det! det fikk jeg lyst til å se! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ville ha passet mye bedre på engelsk, men alikevel en god en. Kanskje jeg skal ta meg en tur innom en gardinforretning en gang, og utgi meg som en engelskmann... Me: Hi, I'm having some curtains for my computer. X-peditor: A computer doesn't need any curtains... Me: Oh, yeah? My computer has Windows you see! Gjør du det, filmer du det! det fikk jeg lyst til å se! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Fordel om en annen filmer.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå