Diskutant Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hei! Ta en titt på vedlagt bilde, sånn ser ikonene mine i utforskeren ut. Skjedde akkurat nå. Hva kan jeg gjøre med det? HP ENVY 14 3 dager gammel Win7 Home Endret 8. juli 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Prøv å restarte Windows. Gå til siste gjennopprettningspunkt i Windows. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Hvordan? Og hva mener du med å restarte Windows? Formatere pcen, eller restarte pcen? Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Tror han mente å bare restarte pc'n, det pleier å fikse det meste Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Vel, problemet er at det skjedde rett etter en restart av pcen.. Jeg restarta, så skjedde dette.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Prøv : Kontrollpanel\Alle kontrollpanelelementer\Gjenoppretting Velg den datoen da filene fungerte som normalt for siste gang. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) 1. Lukk alle mappe vinduer som er åpne. 2. Start Task Manager ved hjelp av CTRL + SHIFT + ESC sekvens, eller ved å kjøre taskmgr.exe. 3. I Process fanen, høyreklikk på Explorer.exe-prosessen og velg Avslutt prosess. 4. Klikk Avslutt prosessen knappen når du blir spurt om bekreftelse. 5. Fra Fil-menyen i Task Manager, velg New Task (Run ...) 6. Type Cmd.exe, og klikk OK 7. I ledetekstvinduet skriver kommandoene en etter en og trykker ENTER etter hver kommando: CD / d% brukerprofil% \\ AppData \\ Local DEL IconCache.db / a EXIT 8. I Task Manager, klikker du Fil, velg Ny oppgave (Run ...) 9. Type explorer.exe, og klikk OK. Endret 10. juli 2011 av Blåbær 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 CD / d% brukerprofil% \\ AppData \\ Local /Finner ikke angitt bane.. Må jeg skrive noe annet om jeg har Windows på norsk? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 CD /d %userprofile%\AppData\Local Skal være enkel "\" Bare søk på guider for icon cache reset, om guiden min ikke fungerer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Nei, jeg klarte det faktisk bare ved å restarte explorer.exe.. Stoppe og starte. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Du må ikke glemme at du også har kjapp tilgang til diverse innstillinger i Windows utforskeren ved å trykke på venstre alt og så gå inn i verktøy / mappealternativer. Noen endringer der kan faktisk påvirke ikonene så du kan tilpasse det til egen smak. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Glem det. Er "ødelagt" igjen. Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Har du brukt noe slags " Tweake " programm i det siste ? Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Program som optimaliserer Windows. Eksempel på det er f.eks Tune Up Utilities Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Ingen der som kunne hjelpe meg, etter hva jeg kunne se. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) johome 'spør' deg om du har benyttet deg av noe windows optimaliserings programmer , registry cleaners , etc. Dette er et rimelig relevant spørsmål vedrørende slike problemer. Tune-Up var et 'eksempel' - ikke en løsning. Andre eksempler : ccleaner , RegistryMechanic , RegistryBooster osv. Har du kjørt en eller flere slike 'optimaliseringer' mot windows installasjonen din rett føre dette intraff - er sannsynligheten stor for at den/de er synderen. Endret 12. juli 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2011 Åja, hadde helt glemt spørsmålet.. Men nei, har ikke brukt sånt nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå