AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Som alle andre som er i puberteten eller har vært gjennom puberteten så har jeg selvsagt kjønnshår. Men i det siste har jeg latt merke til at lange går har begynt å dukke opp på selve skaftet altså selve pølsa . Noen er også relativt langt oppe selv i "stå" og det er ikke bare noe om foregår når den er slapp. Så mine spørsmål er: Er dette normalt? Det er vel ikke skadelig å barbere det(eller klippe)? Og er det sjangs for at den ender opp som borats sønn(hahaha, da han viser frem penisen til "sønnen" sin i et selskap)? Mener å huske at han hadde masse hår på pølsa. Postet av anonym: a369bc7e38604c56e163dc2f717ebe88 Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Et kjapt google-søk kan finne de svar på de rareste spørsmål! Svar fra Lommelegen.no Om du ikke vil barbere kan du jo også nappe med en pinsett, "varer" litt lenger men gjør nok også mer vondt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Hahaha, okei takk, føler meg litt dum nå Postet av anonym: a369bc7e38604c56e163dc2f717ebe88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg