Torhild Jansen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Torghatten. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dette var et flott og stilig bilde:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Flott å betrakte dette i full størrelse. Og kvaliteten på bilde er så bra at det faktisk tåler å bli betraktet i stor utgave. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Takk til dere begge for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Klart og vakkert,kjek dette og dra opp bilde,mange fine detaljer her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Rart...mener da ganske så sikkert att bilde under "link" er mye skarpere enn dette en ser her? Okke som ett flott skue Torhild Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Klart og vakkert,kjek dette og dra opp bilde,mange fine detaljer her. Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Rart...mener da ganske så sikkert att bilde under "link" er mye skarpere enn dette en ser her? Okke som ett flott skue Torhild Ja du har helt rett - får ikke til samme skarphet på visningbilde og full størrelse, har du et råd? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 For meg virker det som om bildet er fullt av JPEG artifakter. Torhild, er bildet skalert ned fra originalen? I såfall hvilken JPEG kvalitet har du valgt da? Jeg ser også at lukkertiden er på kanten i forhold til brennvidde (hvis objektivet er uten IS), så det er mulig det er noe bevegelses uskarphet ute å går her. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 For meg virker det som om bildet er fullt av JPEG artifakter. Torhild, er bildet skalert ned fra originalen? I såfall hvilken JPEG kvalitet har du valgt da? Jeg ser også at lukkertiden er på kanten i forhold til brennvidde (hvis objektivet er uten IS), så det er mulig det er noe bevegelses uskarphet ute å går her. Takk for interessant kommentar. Ja jeg har nedskalert fra originalen, men husker ikke valg av kvalitet. Bevegelse kan det jo ha vært - er jo i båt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Takk for interessant kommentar. Ja jeg har nedskalert fra originalen, men husker ikke valg av kvalitet. Bevegelse kan det jo ha vært - er jo i båt Å ta bilde fra båt har sine utfordringer ... Ellers, så synes jeg at du fikk til en fin og spennende komposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg