abene Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Kutter produksjon av tre prosessorer. Intel rydder plass for nye modeller Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Kommende LGA2011 sokkelen?Man får mye pc for pengene nå til dags Endret 8. januar 2014 av Zeph 1 Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Core i7-970 + Celeron U3400 + Core i5-540UM + Core i7-660UM = 3? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 "Årsaken til kuttet skal være for å rydde veien for nye modeller i skarp konkurranse med prosessorer fra AMD." Nå er det vel en god stund siden AMD ga Intel noen som helt konkurranse på prosessor markedet. Lenke til kommentar
Tormeh Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 "Årsaken til kuttet skal være for å rydde veien for nye modeller i skarp konkurranse med prosessorer fra AMD." Nå er det vel en god stund siden AMD ga Intel noen som helt konkurranse på prosessor markedet. Jeg tror det er konkurranse i billig-segmentet det er snakk om her. Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 ''Kuttet har trolig også kommet for å rette produksjonen mot den kommende LGA1155-sokkelen, som skal benyttes av prosessorene under kodenavnet Ivy Bridge.'' Skal vel stå LGA2011-sokkelen? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ivy Bridge er en krymping fra 32 nm til 22 nm så det blir vel delvis riktig det. Ivy Bridge vil etter hva jeg har fått med meg bruke LGA-1155-sokkelen, men den er jo allerede kommet (brukt av Sandy Bridge). Dermed lurer jeg litt på hva skribenten mener her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå