Arodem Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Namco Bandai hevder at utviklerne ikke har holdt seg til avtalen. Les hele saken Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dette her er noe nytt, jeg viste ikke at CD Project RED spilte på laget med Namco Bandai... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Himmel, finner en feil som trolig i utganspunktet har gjort at spillet har solgt mer, men de henger seg opp i feilen for å slippe å betale gjelden (slik jeg forstår det). Kjøpte Witcher 2 vis Gog uten noen form for kopi beskyttelse (virker det som) og for første gang funket det like bra som Pirat kopiert spill, selv om jeg ikke var like fornøyd med dette spillet som anmelder fra gamer.no, altfor mye konsoll oppskrift brukt. Endret 8. juli 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Kanonutgivelse på gog.com, men ellers var det ett møkkaspill. Har gitt det opp og kommer nok aldri til å fullføre det. Den èneste gangen jeg flirte, var under drikkingen med dvergene på pubben i dverglandsbyen. Ellers synes jeg karakterene før dette var tåpelige, og jeg trodde ikke på en eneste en av dem. Spesielt ikke Triss, som har latt seg imponere av Britney Spears og sminker seg deretter... Har også oppdaget at nøkkelfolka fra TW1 ikke er med på TW2. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg liker ikke de nye. Elendig kunsterisk utrykk. Endret 9. juli 2011 av Aspiranten Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 "Namco Bandai hevder at utviklerne ikke har holdt seg til avtalen"' hvem bryr seg, spillet var awesome ^^ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) "Namco Bandai hevder at utviklerne ikke har holdt seg til avtalen"' hvem bryr seg, spillet var awesome ^^ Tja, en dag blir nok folk lei av konsoll (hollywood) oppskriften på spill der man blir leid rundt fra a til b med massse cutscenes (eller, det gjøres jo mainstream så det er nok først og fremst gamere i ordets rette forstand som blir lei). Jeg er lei for lenge siden og ble skuffet. Ikke det at jeg bryr meg, men grunnen til at jeg ikke bryr meg er ikke at spillet var utrolig bra. Endret 14. juli 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå