mcgroven Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dishonored kommer neste år, og fokuserer på snikdrap. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hva med et nytt Thief? DET hadde vært noe... Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Thief 4 er jo vitterlig under utvikling: http://www.gamer.no/artikler/17811/thief-4-offisielt-kunngjort/ Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dessverre er ikke bakgrunnen til folka som star bak et spill lenger grunn nok for meg! Ikke etter Fargos nyeste! Og det her blir vel første fra Arkane Studios etter Zenimax overtok? Har mine tvil til at Bethesda-folka vil bidra positivt. Blir vel ikke noe Dark Messiah kvalitet! Ikke at det var noe fancy men var jo alltid morsom å sparke orker utfor stup. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Syntes dette ser utrolig interesant ut og jeg gleder meg til å se høre/se mer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Arkane Studios? Æsj, dette hørtes kjedelig ut. Lag heller en oppfølger til Dark Messiah of Might and Magic! Endret 8. juli 2011 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 første jeg tenkte når jeg så bildet var Bionicle... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Arkane Studios? Æsj, dette hørtes kjedelig ut. Lag heller en oppfølger til Dark Messiah of Might and Magic! IP-messig blir vel det litt vanskelig, siden Ubisoft sitter på alt som har med Might & Magic å gjøre. Men samme mekanikk i et nytt spill? Ja takk. Eller Arx Fatalis 2. Har uansett troen på Arkane, og synes folk burde gi Bethesda litt cred for å ha baller nok til å satse på noe annet enn sikre oppfølgere. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Helt enig, Zealuu, Bethesda/ZeniMax har vaert svaert flinke til aa faa mer eller mindre nytenkende studioer paa laget som lager interessante og lovende spill. Arkane er foroevrig et studio jeg har stor respekt for, og satser paa at de klarer aa faa til sniking paa en god maate med denne tittelen. Endret 9. juli 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Syv Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Bethesda med sine actionspill... det eneste som interesserer meg fra den fronten er The Elder Scrolls; en av tidenes beste spillserier. Til sammenligning blir dessverre alt annent en skuffelse =P Endret 9. juli 2011 av Syv Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Æsj, dette hørtes kjedelig ut. Lag heller en oppfølger til Dark Messiah of Might and Magic! Det hadde jeg likt å sett! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Står ganske klart at det er Arkane Studios. Men at distributøren har sine meninger og krav ovenfor utvikleren er vel ikke akkurat nytt... Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så et annet sted at Arkane beskrev spillet som en blanding av Ultima Underworld, HalfLife 2 og Deus Ex. Synd The Crossing ble lagt på is, et nytt Source-spill de begynte på etter Dark Messiah, t.o.m med Valve på laget. Men blir interessant å følge med på Dishonored. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 The Crossing så veldig spennende ut, men jeg lurer fremdeles på om "crossplayer" egentlig er praktisk gjennomførbart... Bare se på bot-tøvet i Brink Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Ja, jeg er ikke sikker på om jeg forsto "crossplayer" konseptet 100%. Mener å huske det var noe sånt som at når man spiller sp campaign'en, kunne andre folk joine og spille som fiender. Kanskje det kan sammenlignes med å spille L4D singleplayer for så ha et par kompiser droppe inn og spille som special infected for å gjøre motstanden mer uforutsigbar og utfordrende.. Hvis jeg er i nærheten av noe, blir vel spørsmålet hvordan noe sånt skulle gjøres så det blir givende nok for alle parter. Med Brink fikk jeg fra dag en inntrykk av at sp bare kom til å bli mp med bots, men det fikk jeg ikke med The Crossing. Endret 9. juli 2011 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Så vidt jeg husker skulle The Crossing ha en faktisk kampanje (med historie), hvor, som du sier, AI-en sømløst kunne erstattes av spillere, men detaljene var hazy. Kanskje det åpenbare problemet at flere enn 1/10 ville spille som ninja-tempelridder ble vanskelig å løse. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Vell dette skal bli interresant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå