RAK-foto Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Spørsmålet er om det hadde vært interresant med en konkurranse - f.eks. MÅNEDENS BILDE - her på den nye digit. Jeg har vært inne på dette før og da engasjerte det spørsmålet veldig. Synes kanskje vi kunne tenke på noe slik som de har på foto.no. Der kan man levere ett bilde og man kan stemme en gang på de andre bildene og ikke på sitt eget. Jeg tror kanskje dette hadde vært ok å fått med samtidig som vi skal bygge opp den nye digit. Jeg er ikke så engasjert i noen premie, men det kunne jo også tenkes på. Hadde vært ok å høre hva alle og enhver mener om dette. RAK-foto (Moderator fjerna overdriven bruk av smilefjes -Zeph) Endret 8. juli 2011 av Zeph Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Hei Det hadde vært hyggelig å få høre hvordan det eventuelg går det dette her, med månedens bilde - og ikke bare passe på hvor mange smilefjes man bruker. Det er vel ikke det som er det viktigste i en slik oppbyggingsfase. Hva har dere egentlig for en mening om månedens bilde? Det hadde vært hyggelig om det gikk an å få et svar på dette - og ikke bare passe på hvor mange smilefjes man bruker. RAK- foto :!: Endret 9. juli 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er forsåvidt riktig at det er mer nyttig å få feedback på ideene dine enn at du får kjeft for å bruke for mange smilefjes ... Men nå er det slik at på diskusjon.no så er man behersket i sin bruk av smilefjes. Og når du har vært her en stund; så setter du sikekrt pris på det du også Når det gjelder ideen om månedens konkurranse, så tror jeg at du har mange med deg. Men jeg tror du har timet det litt dårlig. Det er mange på ferie nå, og da finner de faktisk på andre ting enn å være på nett. Og de av oss som ikke har tatt til vettet og tatt ferie enda har nok med å bli kjent med hvordan den nye BK biten fungerer, så blir det lite feedback. Jeg tror det er lurt å vente til august eller september. 1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Det er forsåvidt riktig at det er mer nyttig å få feedback på ideene dine enn at du får kjeft for å bruke for mange smilefjes ... Men nå er det slik at på diskusjon.no så er man behersket i sin bruk av smilefjes. Og når du har vært her en stund; så setter du sikekrt pris på det du også Når det gjelder ideen om månedens konkurranse, så tror jeg at du har mange med deg. Men jeg tror du har timet det litt dårlig. Det er mange på ferie nå, og da finner de faktisk på andre ting enn å være på nett. Og de av oss som ikke har tatt til vettet og tatt ferie enda har nok med å bli kjent med hvordan den nye BK biten fungerer, så blir det lite feedback. Jeg tror det er lurt å vente til august eller september. Det var flott å endelig få en fornuftig svar på det med månedens bilde - bra! Jeg er bare redd for at når denne nye digit er spikret i juli/august - da blir det like vanskelig å få til dette som det var på gamle digit, men vi får leve i håpet. Jeg har jo registrert at det faktisk er flere enn meg som er interressert i månedens bilde. Som jeg har sagt tidligere så tror jeg det nemlig ville bli en stor inspirasjonskilde. Jeg har vært medlem av Kolbotn Fotoklubb siden 1992 - og der har vi hatt denne konkurranseformen i alle år, og med stort hell. Det er de kveldene som det er absolutt flest på møtene. Da håper jeg at det blir lettere her på nye digit å få igang denne formen for en konkurranse enn det var på gamle digit. RAK-foto Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Brukerne her på Akam har historisk sett hatt måneds-konkurranser og vil neppe godta og bli avspist med den muligheten. Edit: hvis det blir problemer for Digit og orden, så er alle hjertelig velkomne til å være med på Akam sine konkurranser / aktiviteter. Endret 10. juli 2011 av Nautica Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Brukerne her på Akam har historisk sett hatt måneds-konkurranser og vil neppe godta og bli avspist med den muligheten. Det høres bra ut!!! Endret 10. juli 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det var flott å endelig få en fornuftig svar på det med månedens bilde - bra! Jeg er bare redd for at når denne nye digit er spikret i juli/august - da blir det like vanskelig å få til dette som det var på gamle digit, men vi får leve i håpet. Da håper jeg at det blir lettere her på nye digit å få igang denne formen for en konkurranse enn det var på gamle digit. RAK-foto Jeg håper virkelig man ikke bruker spiker på nye digit, men er litt mer moderne og bruker skruer, slik at det er lettere å gjøre endinger i etterhånd. På gamle digit stoppet utviklingen opp for 2 år siden, derfor ble det vanskelig å få til slike ting. 1 Lenke til kommentar
Terje Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Konkurranser er absolutt noe vi kan få til, men jeg tror ikke det er noe som kommer til å bli prioritert før vi har fått funksjonalitet og bytte fra dagens digit.no på plass 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Konkurranser er absolutt noe vi kan få til, men jeg tror ikke det er noe som kommer til å bli prioritert før vi har fått funksjonalitet og bytte fra dagens digit.no på plass Den som venter på noe godt - kan godt vente litt til Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Konkurranser er absolutt noe vi kan få til, men jeg tror ikke det er noe som kommer til å bli prioritert før vi har fått funksjonalitet og bytte fra dagens digit.no på plass KJEMPEFLOTT. Håper at det ikke drøyer så alt for lenge - hadde vært artig med en konkurranse en gang i måneden - eventuelt MED premier. Jeg venter spent. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg