SantaClaws Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hrmf. hvorfor stengte de Napster og ikke de forbanna idiotene som står bak www.gator.com ? DE folka skulle ha vert banka på ballan med ei ause. Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 joa... fint vær er det og... pointet med denne posten var? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Du skal være ganske godtroende for å la en tilfeldig krokodille huske passord for deg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Poenget med posten var vel bare for å få ut litt frustrasjon regner jeg med... Gator er vel ett av de mest forhatte firmaene i verden, ved siden av m$ og RIAA selvsagt.. Du skal være ganske godtroende for å la en tilfeldig krokodille huske passord for deg. Dem har mye mer enn en liten krokodille som husker passord for deg... Jeg husker ikke alle programmene i hodet som har noe fra Gator i seg(Det er umulig) for det er mange... Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Spammer burde fått døds straff. pokker til problemer. Jeg har kjørt ad aware på jobben i hele dag, og fjærnet gator på 99% av pc'ne Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Comet Cursor aspirerer til en plass der oppe også... Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 mens du gjør det, så legger du inn opera til alle sammen og forbyr de å kjøre ie... problem løst hvis du smeller opp opera rektig... Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Du skal være ganske godtroende for å la en tilfeldig krokodille huske passord for deg. Dem har mye mer enn en liten krokodille som husker passord for deg... Jeg husker ikke alle programmene i hodet som har noe fra Gator i seg(Det er umulig) for det er mange... Jeg er klar over det og jeg er på ingen måte tilhenger av det de driver med, men man kan unngå mye problemer hvis man tenker seg om før man klikker. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke kom og påstå at du leser gjennom EULA!?!? For det er nemlig der de skriver sånt de ikke vil at folk skal lese, for eksempel at Gator følger med.. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke kom og påstå at du leser gjennom EULA!?!? Det hender faktisk, når jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke kom og påstå at du leser gjennom EULA!?!? "Ikke kom og si at du faktisk leser det du sier at du har lest...." Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Spammer burde fått døds straff. pokker til problemer. Jeg har kjørt ad aware på jobben i hele dag, og fjærnet gator på 99% av pc'ne Enig, de skulle vært tatt ut bak huset sitt og partert levende med en tre-brødkniv, Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Irritasjonen over gator kostet en venn av meg en 19"... Lenke til kommentar
Harrison Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Gator er det jævligste som har hendt internett. Gator er værre enn all verdens faenskap. Nå vil de hindre oss i å ha Kazaa-Ken i systemtray, men DateManager og PresicionTime får vi beholde en stund til. ****** ta Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 joa... fint vær er det og... pointet med denne posten var? ..vet du.. at det skal du få lov til å forklare selv ;( Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hvordan stoppe den jaevla popuppen om jeg vil installere gator??!!! må jeg til med opera?! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 jeg har slutta å slette gator, den er jo der igjen neste dag uansett.. hat over gator, kan bli så sint på den krokodilla att det frister å bruke hagla til fattern på kreket.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 alle som hater gator, ta en tur til Spybot sin side og innstaller det. Så er dere kvitt problemet for godt! http://security.kolla.de Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Eller Ad-Aware (husker ikke URL i hodet, men søk på www.google.com eller send meg en PM så skal jeg finne URL).. Ad-Aware fjernet Gator for meg og ei veninne av meg en gang, og vi har ikke set "the devil croc since". Man skulle faktisk funnet opp en cyberhagle som kunne cyber jaktet på alle krokodiller i cyberspace. De hakke noe der å gjøre allikevel. hehe Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Eller Ad-Aware (husker ikke URL i hodet, men søk på www.google.com eller send meg en PM så skal jeg finne URL).. Ad-Aware fjernet Gator for meg og ei veninne av meg en gang, og vi har ikke set "the devil croc since". Man skulle faktisk funnet opp en cyberhagle som kunne cyber jaktet på alle krokodiller i cyberspace. De hakke noe der å gjøre allikevel. hehe Jupp, ett anti-gator program som funket som ett virus.. tilslutt infiserer den Gator sine egne servere og ett av verdensproblemene er løst... Fatter ikke at ingen av dem som lager virus tenker på noe slikt.. Tenk for en hyggelig mld da: "You have been infected by the infamous anti-gator program and since you have no gator utilities on your puter, this program will self-delete" 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå