abene Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Et gratisprogram gir deg smakebit av neste Windows-versjon. Windows 8-tema allerede tilgjenglig Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Er dette noe hjemmesnekra greier, eller er det hentet fra Microsoft? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Er dette noe hjemmesnekra greier, eller er det hentet fra Microsoft? Det er mulig at grafikken ligner veldig på det som finnes i (delvis lekkede) W8-versjoner så langt, men det er ikke Microsoft som står bak dette produktet. Hvis du følger download-linken i artikkelen kommer du til en side der det bl.a. står: "Sadly, a pretty desktop is more or less all there is: there are no major new functions here, and ultimately you’re overlaying a pretty new skin over the top of Windows 7. Once you're bored of the new look and feel, run the program again and select Uninstall to remove it. It's nice to pretend you have a brand new PC, but it's not really a patch on getting the real thing." Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Når kommer egentlig W8? blir det før høstferien 2012? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Når kommer egentlig W8? blir det før høstferien 2012? Det har ikke Microsoft sagt noe om ennå, og det kommer de neppe til å gjøre for til neste år. Heck, Apple har jo ikke en gang sagt når Mac OS X Lion kommer, bortsett fra at det er i juli i år. (Jeg regner med at de vet datoen selv, i det minste.) Lenke til kommentar
razord93 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) nvm Endret 8. juli 2011 av razord93 Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dette ødelegger ikke noe for windows 7?? oppdateringer, start og avslåing funker som vanlig? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 zzzz jeg har ikke oppgradert til Win7 enda.. hva skjer med at MS skal gjøre som Apple å gi ut nye OS versjoner hvert år.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Dette ødelegger ikke noe for windows 7?? oppdateringer, start og avslåing funker som vanlig? Ja det funker som før. Selv likte jeg ikke dette GUIet. Passer sikkert godt for tablets og mobiler, men ikke så bra for min stasjonære maskin med stor skjerm. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 zzzz jeg har ikke oppgradert til Win7 enda.. hva skjer med at MS skal gjøre som Apple å gi ut nye OS versjoner hvert år.. Markedskrefter Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Føler bare det var noen skins over resten, ikke noe mer.. ble litt skuffa.. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 SoiRaM: Vel, er det noe du synes mangler i OS-et du bruker nå? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Dét finnes det da vitterlig masse programmer for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå