TheIlluminated Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hei! Har en Acer 7720Z som var treg og ble formatert og reinstallert (ren install) til å kjøre Windows Vista som den kom med. Batteriet dør når jeg spiller av video eller noe som trekker fra skjermkortet. Hvis jeg bare surfer enkelt på internett uten strøm kan den vare i over en time, mens fem minutter video på 100% batteri er alt borte og den går i dvale. Den har Dual Core 1.73GHz, 2GB RAM, 32bit Vista og innebygd skjermkort fra Intel via 965Express chipset. Driverne som er installert kommer fra Acer selv, men har prøvd å laste ned nyeste driver fra Intel direkte uten at det hjalp. Noen tanker på hva jeg kan gjøre? EDIT: Dette var ikke noe stort problem før reinstall. Endret 7. juli 2011 av TheIlluminated Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Ønsker å medføye at Windows anser batteriet til å være 100% ladet opp fra 5% under kort tid (15 min). Så det er noe spesielt med hvordan Windows behandler batteriet. Med CPUID Hardware Monitor skal wear-level være 45%, så det er ingenting som skulle tilsi at batteriet skal være for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå