Kjeksmestern Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Hei Noen som vet hvor jeg får kjøpt en fin røkejakke over nett? Gjerne noe a la denne; Må ha noe som ser skikkelig ut, og ikke sånn "playboy-morgenkåpe" Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Takk takk! De var dog litt utenfor mitt planlagte budsjett.. rart det skal være så vanskelig å få tak i en skikkelig røkejakke nå til dags Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Hva bruker man disse her til? Endret 8. juli 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Røkejakker - som navnet antyder - er til å røke i. Poenget med dem var å beskytte fintøyet man hadde under mot aske og svimerker. Idag hvor de fleste sitter i hverdagsklær er poenget litt borte, siden det er billigere å kjøpe en ny t-skjorte enn en ny røkejakke. Mye av det som går under betegnelsen røkejakker idag er strengt tatt ikke det, siden de ikke er laget av ildfaste stoffer. Geir Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Send en mail hit: http://www.sigar.com/contents/no/contactus.html De kan kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Takk takk! De var dog litt utenfor mitt planlagte budsjett.. rart det skal være så vanskelig å få tak i en skikkelig røkejakke nå til dags Det er ikke rart i det hele tatt all den tid behovet for dem er borte, slik vår forumbestefar her også påpeker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå