Elisabeth 95 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hei. Jeg har en Samsung Galaxy S I9000. De første dagene klarte jeg enkelt å koble meg til nettverk og surfe på hjemmenettverket. Så reiste jeg til utlandet, og når jeg komt tilbake igjen fikk jeg ikke til å koble til på hjemmenettverket igjen. Jeg går inn på Wi-Fi instillinger og der kommer nettverkene opp, så trykker jeg på på koble til hjemmenettverket.. og då står det: "Henter ip asdresse fra..." også går det sånn 20 sek.. Også står det deaktivert. Nettverket her hjemme funker helt fint, er tilkoblet til det på maccen, så det er noe med instillingne på mobilen. Håper noen kan svare meg, vil laste ned flere apps! Endret 7. juli 2011 av Elisabeth 95 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Prøv å slett alle SSID som ligger i minnet/ lista. Hos meg lå det formange der, slettet 10 og volla, inne. De du ikke bruker i Norge, for eks CrEdO GAY B@R , Gardemoen wifi og alle hotellene fra utlandet. Endret 7. juli 2011 av War Lenke til kommentar
Elisabeth 95 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Hva er SSID? Hvordan sletter jeg det? Lenke til kommentar
Elisabeth 95 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Prøv å slett alle SSID som ligger i minnet/ lista. Hos meg lå det formange der, slettet 10 og volla, inne. De du ikke bruker i Norge, for eks CrEdO GAY B@R , Gardemoen wifi og alle hotellene fra utlandet. Hva er SSID? Hvordan sletter jeg det? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Trådløst nett- innstillinger Der inne er det en liste over de trådløse nettene du har i området rundt deg + de som du har besøkt. På min desire bare holder jeg fingeren inne på for eks City Syd og velger glem nettverk. Lenke til kommentar
Elisabeth 95 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Trådløst nett- innstillinger Der inne er det en liste over de trådløse nettene du har i området rundt deg + de som du har besøkt. På min desire bare holder jeg fingeren inne på for eks City Syd og velger glem nettverk. Okei, men det funket ikke. Jeg har funnet ut at jeg ikke har APN på eller noe sånt (Får heller ikke til sende/motta MMS), men jeg finner ikke ut hvordan jeg slår den på. Har Tele 2, og mobiltelefonen Samsung Galaxy S I9000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå