Gå til innhold

Får ikke til å koble til mobilen til internett, Samsung Galaxy S

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Samsung Galaxy S I9000. De første dagene klarte jeg enkelt å koble meg til nettverk og surfe på hjemmenettverket. Så reiste jeg til utlandet, og når jeg komt tilbake igjen fikk jeg ikke til å koble til på hjemmenettverket igjen.

Jeg går inn på Wi-Fi instillinger og der kommer nettverkene opp, så trykker jeg på på koble til hjemmenettverket.. og då står det: "Henter ip asdresse fra..." også går det sånn 20 sek..

Også står det deaktivert. Nettverket her hjemme funker helt fint, er tilkoblet til det på maccen, så det er noe med instillingne på mobilen.

Håper noen kan svare meg, vil laste ned flere apps! :D

Endret av Elisabeth 95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å slett alle SSID som ligger i minnet/ lista.

Hos meg lå det formange der, slettet 10 og volla, inne.

De du ikke bruker i Norge, for eks CrEdO GAY B@R , Gardemoen wifi og alle hotellene fra utlandet.

Endret av War
Lenke til kommentar

Prøv å slett alle SSID som ligger i minnet/ lista.

Hos meg lå det formange der, slettet 10 og volla, inne.

De du ikke bruker i Norge, for eks CrEdO GAY B@R , Gardemoen wifi og alle hotellene fra utlandet.

Hva er SSID? Hvordan sletter jeg det?

Lenke til kommentar

Trådløst nett- innstillinger

Der inne er det en liste over de trådløse nettene du har i området rundt deg + de som du har besøkt.

På min desire bare holder jeg fingeren inne på for eks City Syd og velger glem nettverk.

Lenke til kommentar

Trådløst nett- innstillinger

Der inne er det en liste over de trådløse nettene du har i området rundt deg + de som du har besøkt.

På min desire bare holder jeg fingeren inne på for eks City Syd og velger glem nettverk.

Okei, men det funket ikke. Jeg har funnet ut at jeg ikke har APN på eller noe sånt (Får heller ikke til sende/motta MMS), men jeg finner ikke ut hvordan jeg slår den på. Har Tele 2, og mobiltelefonen Samsung Galaxy S I9000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...