leirpytt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har en bærbar pc med bare 128mb minne, og skulle ha satt inn mer minne i den. Problemet er at jeg ikke vet hvordan minne den bruker eller om jeg trenger originalt spesialminne. Noen som kan hjelpe? PC: Produktnr: C1020-40N FSC Lifebook C1020, Celeron 1,8Ghz, 128Mb minne (sd el ddr? ), 20Gb disk, 14,1" skjerm Jeg vet heller ikke om jeg har en eller to minneslotter på maskinen. Det hadde vel vært en fordel å vite? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Litt leting med google fant fram til en PDF manual. Det står at du har plass til to minnemoduler, maks 512MB på hver, PC 266 DDR SO DIMM 144pin. Det betyr antageligvis av "vanlig" minne fra Komplett eller lignende skulle passe, f.eks. Crucial 256MB. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Litt leting med google fant fram til en PDF manual. Det står at du har plass til to minnemoduler, maks 512MB på hver, PC 266 DDR SO DIMM 144pin. Det betyr antageligvis av "vanlig" minne fra Komplett eller lignende skulle passe, f.eks. Crucial 256MB. Takker! You made my day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå