kjelljosef Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hei, som overskriften da sier får jeg ikke vist filene på kortet mitt når jeg dytter det inn i pcen, faktisk vises det ikke som CF men som "flyttbar disk G:". kortet er en 16gb kingston elite som jeg bruker i canon xf100 kameraet mitt. Når jeg høyreklikker på "G:" disken henger ofte pcen seg opp og formatering er tydeligvis ikke mulig fordi jeg ikke har "rettighetene til kortet/disken". Kortet funker dog fint i kameraet men jeg skulle gjerne fått dem over på pcen slik at jeg kunne fått brukt det til noe. Noen som kan hjelpe meg i å formatere/stille inn kortet slik at det kan brukes? andre CF-kort har fungert på maskinen bare så det er klart. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Prøv å sett minnekortet inn i kameraet og koble til med ledning. Kan være minnekortleseren som er gåen hvis det funker. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Formater alltid kort i enheten/kameraet som det skal brukes i, og aller helst formater hver gang istedenfor og slette bildene. Når du sier at andre kort fungerer, er de kortene blitt brukt på samme kamera ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå