boffeeen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Tok dette i New York i påsken. Dama sang og var så glad (selv om jeg ser nå at hun nesten ser lei seg ut på bildet), så jeg måtte ta et bilde, men var skeptisk til fyren bak, så fikk ikke noe særlig tid til komponering, men er fornøyd med resultatet. Endret 7. juli 2011 av boffeeen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Er det ingen som liker eller hater dette bildet? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tror det er fordi alle er ute og tester ut den nye bildekritikken som er på digit. Som er i test foreløpig. Det kan være en ide å poste der (logg inn med epost og passord - ikke nick). Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Syns det ble greit, kanskje litt i overkant uskarpt Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2011 Virkelig? Synes det ser ganske greit ut, til å være lavkvalitetsscan fra JapanPhoto. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Ut i fra tråd-tittelen hadde jeg sett for meg litt mer eksplosjon av farger, ting som skjedde og mye bevegelse, men dette kunne jo like gjerne blitt fotografert en hvilken som helst by i Norge:) Når det er sagt er eksponeringen din helt grei, typisk street photography, men savner gjerne enda litt mer historie i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå