Haugland Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Heisan, da var det på tide med en ny pc. har lest de fleste nye postene om gaming rigger til rundt denne prisen, og er dette jeg har havnet opp med pc'en skal i all hovedsak bli brukt til gaming (mulighet for å dra nye spill 'smooth'), men også til programmer som autocad/ps/3dsmax, men ikke profesjonelt, derfor jeg hat gått for litt bedre ram en hva en plain gaming rigg trenger, men trenger jeg mer en 4GB? Vil jeg merke noe særlig forskjell fra i7 til i5? annet en litt kortere rendering tid? Har valgt en så stor power fordi sli skal være en mulighet. Er dette en bra ssd ? tror ikke jeg trenger mer en 60GB, da den kun skal brukes til OS og par tre programmer og spill. er det ellers noen som har erfaringer med disse produktene? er det noen som mener jeg burde bytte ut noen deler? helst oppgi grunnlag Mvh, Haugland. Lenke til kommentar
Mr. Walker Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg ville muligens vurdert en større SSD. Ulempen er selvfølgelig at prisen da øker fort Kjører selv egen OS-disk på SSD i dag. Etter en fersk installasjon med kun Windows 7, Office 2007 og noen småprogrammer er ca 45GB av plassen okkupert. Dette med all lagring av data på annen disk eller server. Vil du ha inn Photoshop ++ på samme disk er det mulig lagringskapasiteten kan stange. Ellers ser det ut som du har funnet mye bra på listen din. Honnør for valg av kabinett. 1 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hvis du ønsker kan du jo kjøpe mitt Gainward GTX580. Da sparer du 7-800 kroner. Disse kan du bruke til å kjøpe en Corsair Force3 120 GB SSD. Har selv en C300 256 GB SSD i min PC, og plassen blir fort brukt opp. Tidligere hadde jeg en 64 GB, og etter noen få installeringer var plassen nede i 12 GB... Lenke til kommentar
Haugland Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) ok, takker for svar : ] takk for tilbudet men har lyst på asus sin versjon da jeg har hørt at den har bedre kjøling, og har lyst på en flunka ny pc tenker jeg må opp på 120GB ssd da. er vell en av disse som duger best? CORSAIR FORCE GT SERIES 3 2.5" 120GB SSD MLC 2029kr vs INTEL 510 SERIES 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC 34NM RETAIL 1999kr vs OCZ VERTEX 3 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC 1999kr Endret 8. juli 2011 av Haugland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå