derp Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hei! Fikk denne meldingen da jeg skulle spille Left 4 Dead 2 for første gang. Jeg har prøvd å google nyere versoner og diverse, men intet hell. Det var igår jeg instalerte nye drivere, og hadde diverse problemer, men fikk fiksa det. Desverre da jeg skulle prøve noe nytt idag, fikk jeg denne meldingen. Har null anelse om hva jeg kan gjøre, tips? Edit: Kan legge til at TF2, CS:S, Amnesia, League of Legends fungerer uten problemer! Endret 7. juli 2011 av derp Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hva skjer når du trykker på "Continue anyway"? Lenke til kommentar
derp Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Hva skjer når du trykker på "Continue anyway"? Haha, burde jeg kanskje ha nevnt. Jeg får standarmeldingen "Preparing to launch...", men den går bort etter 2 sekunder og ingenting skjer videre. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Desverre da jeg skulle prøve noe nytt idag, fikk jeg denne meldingen. Hva for noe nytt prøvde du, siden det fungerte før du prøvde dette? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Bare trykk "Continue anyway". Det betyr bare at de ikke vet om skjermkortet ditt klarer å kjøre spillet. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Les tråden før du svarer, er du snill. Lenke til kommentar
derp Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Desverre da jeg skulle prøve noe nytt idag, fikk jeg denne meldingen. Hva for noe nytt prøvde du, siden det fungerte før du prøvde dette? Prøvde ett nytt spill, Left 4 Dead 2, siden det var på salg på Steam igår! Edit: Jeg har Acer Aspire 5750G, en veldig ny laptop, så forstår ikke hvorfor jeg ikke kan kjøre Left 4 Dead 2 Endret 7. juli 2011 av derp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå