oyhje Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hei, husker for noen år siden var jeg til sverige og kjøpte med meg en god del klubber, fann noen som var formet som en sirkel, (tynne) og de var røde og svarte.. noen som har en idè på hva klubbene heter? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 klubber? hva i alle dager er det? godteri? mat? eneste jeg kommer på er kyllingklubber men dem får du jo i enhver matvarebutikk , så regner ikke med at det er det Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Tror han mener såkalte "kjærlighet på pinne"? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 http://www.looneystuff.com/ om det er kjrlighet påpinne du mener. Lenke til kommentar
oyhje Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Er ikke det nei.. litt vanskelig og forklare om klubben, er godteri ja Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 jeeezzz, god forklaring på hva det er.. "godteri" , forklar litt næremere da.. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Eneste godteriet jeg vet om som er omtalt som klubbe er kjærlighet på pinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå