tomsi42 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg synes fargebalansen fungerer bra. Støyen plager ikke meg - synes heller at den bidrar. Har du prøvd å printe ut denne? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Fine fargenyanser. Støyen som nevnes, ser nesten ut som struktur som er lagt på i etterbehandlingen. Litt høy himmel. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei Synes motivet og komposisjonen er meget bra, men støyen - som nevnt - drar veldig ned på helheten. Fargen synes jeg er ok. RAK-foto Lenke til kommentar
Terje Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Husker nå at jeg prøvde å printe den ut på litt grovt papir, da med bortcroppet himmel som noen påpeker her. Resultatet ble ikke så aller verst, så nesten ut som et maleri Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Det er ikke altid like lett å vite hvor en skal ta utgangspunkt når en skal vurdere et bilde. Teknisk er det jo en del å ta fatt i her. Men på den andre siden, så kan jo også disse "feilene" oppleves som et kreativt ellement. Og når en så dyktig kar som du velger å beholde dette uttrykket, går jeg ut i fra at dette ikke er et arbeids uhell, men et bevist valg. Ut fra de kriteriene må jeg si at dette er gjennomført og helstøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg