Terje Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Andenes Beach Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, men dette er til inspirasjon ser du. Drar oppover til Lofoten nå til helga. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Et godt komp og flotte farger. Kunne kanskje vært litt mer luft i venstre kant av bildet Godt eksponert, og perfekt valg av blenderåpning som gav et fint fokus og en perfekt DOFF Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Et fint bilde, Terje - med vakkert lys og et behagelig utsnitt. Opplever dog skyggepartiet som noe undereksponert. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Takk for kommentarene folkens! Ser det dere sier angående luft og eksponering.. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Henger meg på nedover og ga deg 3 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Henger meg på nedover og ga deg 3 Hei, dette er poengfisking :) Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Enig med Kjetil veldi inspirasjon Nydelig lys Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hei Fint lys på dette bildet - som er med på å "gjøre" hele bildet. Når det gjelder komposisjonen, så ville jeg hatt litt mere luft på venstre side. Det blir litt trangt der. Ellers så er det fint valg av blenderåpning. Liker det jeg ser her - bra jobba! RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg