Odesseiron Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Burnout Crash går tilbake til røttene, med massiv ødeleggelse som førsteprioritet. Les hele saken Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Vi har fokusert kjernespillet rundt Crash Mode, som alle elsket Vel vel. Jeg syntes Crash var veldig ødeleggende for Burnout Revenge, i hvert fall. Forresten (her må viktigper-brillene på); heter det "annonsere" på norsk? Endret 7. juli 2011 av oerhört Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Personlig håper folka i Criterion har spilt Split/Second en del og hentet inspirasjon. De massive eksplosjonene i Split/Second kombinert med takedowns tror jeg ville blitt ganske så episk . Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Vi har fokusert kjernespillet rundt Crash Mode, som alle elsket Vel vel. Jeg syntes Crash var veldig ødeleggende for Burnout Revenge, i hvert fall. Forresten (her må viktigper-brillene på); heter det "annonsere" på norsk? annonsere annonse're v2 (gj fr fra lat., av ad 'til' og nuntius 'sendebud') 1 gjøre kjent, kunngjøre a- deltakerne 2 avertere, lyse ut a- etter faglært arbeidskraft / a- i avisene / a- en stilling Lenke til kommentar
BlueDude Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Vi har fokusert kjernespillet rundt Crash Mode, som alle elsket Vel vel. Jeg syntes Crash var veldig ødeleggende for Burnout Revenge, i hvert fall. Må si meg helt enig her, både Revenge og Takedown for den del. Crash Mode var bare noe man måtte igjennom for å låse opp ting, var aldri noe veldig artig eller ga noe særlig spenning. Så tviler på at det blir noe kjøp for min del. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 annonse're v2 (gj fr fra lat., av ad 'til' og nuntius 'sendebud') 1 gjøre kjent, kunngjøre a- deltakerne 2 avertere, lyse ut a- etter faglært arbeidskraft / a- i avisene / a- en stilling pwnd! Lenke til kommentar
Kago Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Vi har fokusert kjernespillet rundt Crash Mode, som alle elsket Vel vel. Jeg syntes Crash var veldig ødeleggende for Burnout Revenge, i hvert fall. Må si meg helt enig her, både Revenge og Takedown for den del. Crash Mode var bare noe man måtte igjennom for å låse opp ting, var aldri noe veldig artig eller ga noe særlig spenning. Så tviler på at det blir noe kjøp for min del. Synes Gamer kunne gitt litt mer av infoen om hva dette spillet egentlig er, og ikke illustrert det med bilder fra Paradise, ettersom dette spillet kommer til å bli noe helt annet enn de forrige spillene i serien. IGN gir en del mer info her: Burnout Crash Isn't What You Expect Bilder fra spillet: Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Da artikkelen ble skrevet i går kveld så var det ikke utgitt noen bilder av det enda. Vi kommer selvsagt til å oppdatere artikkelen nå som ny informasjon foreligger. 1 Lenke til kommentar
Mysil_Bergsprekk Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg hadde håpet at det kom til pc jeg da..... Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Crash Mode, som alle elsket Det er offisielt, jeg er ikke en del av alle. Crash mode i burnout paradise var jo bare tøv, imho. Spennende med en top-down spill, kan bli bra carnage i multiplayer. Ingen stor overraskelse at det ikke kommer til PC, da det virker som om de har lagt PCspillerne bak seg (burnout paradise ble jo forlatt uten flere oppdateringer/utvidelser som konsollene fikk). Blir uansett ikke kjøp fra meg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg likte Crash Mode som variasjon, men kan ikke tenke meg et helt spill med det. Og når vi først snakker om kræsjing, hvor blir det av neste Carmageddon? Noen som vet noe? Lenke til kommentar
CraylyCrane487 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hehe.. ser litt artig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå